بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

تغییر ساعت فعالیت اتوبوسرانی اصفهان از ۱۶ خرداد

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان گفت: از فردا چهارشنبه شانزدهم خرداد آغاز خدمات این شرکت در خطوط از ساعت ۵ صبح خواهد بود.

تغییر ساعت فعالیت اتوبوسرانی اصفهان از ۱۶ خرداد
تین نیوز

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان گفت: از فردا چهارشنبه شانزدهم خرداد آغاز خدمات این شرکت در خطوط از ساعت ۵ صبح خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، داود بحیرایی اظهار کرد: با توجه به اینکه از پانزدهم خرداد ساعات کار رسمی کارکنان نهادهای اصفهان از ۶ صبح خواهد بود، برای رفاه حال شهروندان، شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان نیز از فردا چهارشنبه شانزدهم خرداد خدمت رسانی خود را یک ساعت زودتر و از ساعت ۵ صبح آغاز خواهد کرد، همچنین ساعت پایان کار خدمت رسانی طبق روال عادی گذشته خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان شرکت اتوبوسرانی اصفهان به ویژه رانندگان زحمتکش شرکت خاطرنشان کرد: با وجود اینکه خدمت رسانی از ساعت ۵ صبح توسط شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان فشار مضاعف را به این شرکت وارد می کند و گاهاً حجم زیادی از رانندگان و کارکنان باید زودتر از ۴ صبح در محل کار حاضر شوند، اما همه این عزیزان با قوت به مردم خدمت رسانی می کنند و تمام سختی ها را به جان می خرند؛ از این رو صمیمانه از عزیزان قدردانی می کنم.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان با بیان اینکه کار این شرکت تعطیلی ندارد، اظهار داشت: در ساعاتی که در شب همه استراحت می کنند، تیم های پشتیبانی برای آماده سازی اتوبوس ها به جهت خدمت رسانی بهتر در حال تلاش هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Rajabi

    با سلام و عرض ادب. لطفا بعد از ساعت ۹ شب که ساعت کار اتوبوسهای بی ار تی به اتمام میرسد مقتضی است دستور فرمایید دستگاهای بلیط شخوان
    اتوبوس رانی هم توسط متصدی هر ایستگاه غیر فعال شود . تا هزیته ی از مسافرانی که به دلیل فعال بودن دستگاه بلیط خوان ، کارت خود را میزنند و وارد ایستگاه میشوند در حالیکه قرار نیست در این ساعت دیگر اتوبوسی مسافر ها را جابجا کند ،هزینه ی برداشت نشود . با سپاس

    • خالد

      تا ساعت چندشب اتوبوس اصفهان است