بازدید سایت : ۵۳۱۴۷

مشارکت سازمان راهداری در بهسازی و روکش آسفالت آزادراه اصفهان کاشان قم

در جریان سفر معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به شهرستان کاشان جلسه ای درخصوص مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بهسازی و روکش آسفالت آزادراه اصفهان - کاشان – قم برگزار شد.

مشارکت سازمان راهداری در بهسازی و روکش آسفالت آزادراه اصفهان کاشان قم
تین نیوز |

در جریان سفر معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به شهرستان کاشان جلسه ای درخصوص مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بهسازی و روکش آسفالت آزادراه اصفهان - کاشان – قم برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با سفر به شهرستان کاشان استان اصفهان ضمن بازدید محورهای حوزه این شهرستان از آزادراه اصفهان - کاشان – قم نیز بازدید کرد.

خرابی شدید روکش آسفالت آزادراه اصفهان – کاشان – قم با توجه به سطح بالای تردد این محور که بخشی از کریدور شمال به جنوب کشور است، سبب نارضایتی کاربران جاده ای چه در بخش مسافری و چه در بخش ترانزیتی شده است.

به همین جهت اکبری در جلسه ای با حضور علیرضا سیاهپور، مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل، مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های اصفهان و قم و همچنین نماینده مجری کل طرح های زیربنایی استان و مدیران عامل دو شرکت سان آرا و امیرکبیر در راستای ارتقای کیفی رویه آزادراه قم – تهران – کاشان و نحوه مشارکت سازمان راهداری شرکت کرد.

آزادراه ۳۰ساله اصفهان - کاشان – قم، نخستین آزادراه مشارکتی کشور و از نظر استاندارد در سطح سرویس B و C است. این آزادراه با مشارکت ۷۲ درصدی صندوق بازنشستگی کشور و ۲۸ درصدی وزارت راه و شهرسازی اداره می شود. رفع مشکلات و نگهداری آزادراه از جمله تامین روشنایی، بهسازی آسفالت و جایگزینی نیوجرسی با شرکت های نگهداری آزادراهی زیر نظر شرکت ساخت و توسعه آزادراه های کشور است.

بهره برداری آزادراه اصفهان- کاشان- قم یکی از آزادراه های پُرترافیک کشور، در اختیار ۲ شرکت بخش خصوصی (سان آرا و امیرکبیر) است و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در عمل نمی تواند هیچ هزینه ای در این زمینه انجام دهد و تنها وظیفه پیگیری و نظارت بر آن را بر عهده دارد.

لذا با توجه به این موضوع که آزادراه ها به منظور صرفه جویی در مصرف سوخت و ایمنی تردد ساخته می شوند و سبب رونق اقتصادی منطقه خود می شوند و این زیرساخت حمل ونقل باید نگهداری و به موقع بهسازی شود، جلسه ای به منظور بررسی نحوه مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بهسازی و روکش آسفالت آزادراه اصفهان - کاشان – قم تشکیل شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رمضانعلی لکی پاسخ

    جاده داران به اصفهان ۳۰کیلومتر بسیارروکشش خرابه خواهشارسیدگی نمایید که بسیار خراب ومشکل آفرین می باشد ضمن بازدید رسیدگی فرمایید

  • ناشناس پاسخ

    افتضاحه این جاده،پول عوارضی کجا میره

  • علی پاسخ

    جدیدا قطر روکش آسفالت شده حدود ۲ سانتی متر روکش نکنید مارا هم گول نزنید لطفا