مشارکت سازمان راهداری در بهسازی و روکش آسفالت آزادراه اصفهان کاشان قم
در جریان سفر معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به شهرستان کاشان جلسه ای درخصوص مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بهسازی و روکش آسفالت آزادراه اصفهان - کاشان – قم برگزار شد.
در جریان سفر معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به شهرستان کاشان جلسه ای درخصوص مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بهسازی و روکش آسفالت آزادراه اصفهان - کاشان – قم برگزار شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با سفر به شهرستان کاشان استان اصفهان ضمن بازدید محورهای حوزه این شهرستان از آزادراه اصفهان - کاشان – قم نیز بازدید کرد.
خرابی شدید روکش آسفالت آزادراه اصفهان – کاشان – قم با توجه به سطح بالای تردد این محور که بخشی از کریدور شمال به جنوب کشور است، سبب نارضایتی کاربران جاده ای چه در بخش مسافری و چه در بخش ترانزیتی شده است.
به همین جهت اکبری در جلسه ای با حضور علیرضا سیاهپور، مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل، مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های اصفهان و قم و همچنین نماینده مجری کل طرح های زیربنایی استان و مدیران عامل دو شرکت سان آرا و امیرکبیر در راستای ارتقای کیفی رویه آزادراه قم – تهران – کاشان و نحوه مشارکت سازمان راهداری شرکت کرد.
آزادراه ۳۰ساله اصفهان - کاشان – قم، نخستین آزادراه مشارکتی کشور و از نظر استاندارد در سطح سرویس B و C است. این آزادراه با مشارکت ۷۲ درصدی صندوق بازنشستگی کشور و ۲۸ درصدی وزارت راه و شهرسازی اداره می شود. رفع مشکلات و نگهداری آزادراه از جمله تامین روشنایی، بهسازی آسفالت و جایگزینی نیوجرسی با شرکت های نگهداری آزادراهی زیر نظر شرکت ساخت و توسعه آزادراه های کشور است.
بهره برداری آزادراه اصفهان- کاشان- قم یکی از آزادراه های پُرترافیک کشور، در اختیار ۲ شرکت بخش خصوصی (سان آرا و امیرکبیر) است و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در عمل نمی تواند هیچ هزینه ای در این زمینه انجام دهد و تنها وظیفه پیگیری و نظارت بر آن را بر عهده دارد.
لذا با توجه به این موضوع که آزادراه ها به منظور صرفه جویی در مصرف سوخت و ایمنی تردد ساخته می شوند و سبب رونق اقتصادی منطقه خود می شوند و این زیرساخت حمل ونقل باید نگهداری و به موقع بهسازی شود، جلسه ای به منظور بررسی نحوه مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بهسازی و روکش آسفالت آزادراه اصفهان - کاشان – قم تشکیل شد.
جاده داران به اصفهان ۳۰کیلومتر بسیارروکشش خرابه خواهشارسیدگی نمایید که بسیار خراب ومشکل آفرین می باشد ضمن بازدید رسیدگی فرمایید
افتضاحه این جاده،پول عوارضی کجا میره
جدیدا قطر روکش آسفالت شده حدود ۲ سانتی متر روکش نکنید مارا هم گول نزنید لطفا