بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

جابه جایی بیش از ۱۴ میلیون تن کالا در استان اصفهان در سال جاری

بیش از ۱۴ میلیون و ۴۰۲ هزارتن کالا در ۳ماهه ابتدایی سال جاری از استان اصفهان جابه جا شده است.

جابه جایی بیش از ۱۴ میلیون تن کالا در استان اصفهان در سال جاری
تین نیوز

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: بیش از ۱۴ میلیون و ۴۰۲ هزارتن کالا در ۳ماهه ابتدایی سال جاری از استان اصفهان جابه جا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محسن مقدسی از افزایش ۵.۴ درصد جابه جایی کالا در استان اصفهان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۱۴ میلیون و ۴۰۲ هزار تن کالا از این استان به مقاصد مختلف جابه جا شده درحالی که در ۳ماهه ابتدایی سال گذشته این رقم ۱۳ میلیون و ۶۵۸ هزار تن بود.

وی عمده کالاهای جابه جا شده را کالای فلزی، ترکیبات نفتی و شیمیایی، ساختمانی، سیمان، معدنی، مواد غذایی، محصولات کشاورزی، پوشاک و منسوجات برشمرد.

مقدسی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده بیش از ۸۵۷ هزار و ۹۹ برگ بارنامه نیز در استان صادر شده تصریح کرد: در مدت مشابه سال ۱۴۰۲ نیز ۸۱۴ هزار و ۶۴۳ برگ بارنامه در استان صادر شده بود که در سال گذشته بیش از ۵.۲ درصد رشد رانشان می دهد.

وی جابه جایی ۳ میلیون و ۶۳ هزار تن کالا در شهرستان اصفهان، ۲ میلیون و ۸۷۵ هزار تن کالا در شهرستان مبارکه، ۲ میلیون و ۴۴۰ هزار تن کالا در شهرستان شاهین شهر و میمه، یک میلیون و ۳۶ هزار تن کالا در شهرستان برخوار، ۶۴۳ هزار تن کالا در شهرستان خمینی شهر، ۶۰۹ هزار تن کالا در شهرستان فلاورجان، ۵۹۸هزار تن کالا در شهرستان نایین و بیش از ۵۷۸ هزار تن کالا را در شهرستان کاشان یادآور شد و اظهار کرد: افزایش ۵ درصدی جابه جایی کالا را در شهرستان اصفهان شاهدیم.

وی افزود: در مدت مشابه سال ۱۴۰۲ حجم کالای جابه جا شده از این شهرستان ۲ میلیون و ۹۰۸ هزار بوده است که در سال ۱۴۰۲ این رقم بیش از ۳ میلیون تن بود.

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه در این مدت افزایش ۳ درصدی را در صدور برگ بارنامه در شهرستان اصفهان شاهد هستیم، ادامه داد: در شهرستان مبارکه نیز صدور برگ بارنامه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.

مقدسی با اشاره به اینکه ۶۲۷ شرکت حمل و نقل کالا در استان اصفهان در حال خدمات رسانی به مردم هستند، افزود: ۷ باب پایانه با ۳۶ هزار و ۴۵۸ ناوگان کالا در استان در حال فعالیت هستند.

وی گفت: همچنین ۴۹ هزار و ۳۳۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالای استان اصفهان در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.