بازدید سایت : ۲۹۸۸۱

قواعد تخصیص سهمیه سوخت بر اساس بارنامه شهری (باربرگ) و سیپاد

برای دریافت سهمیه مطابق با پیمایش بر اساس ثبت و صدور بارنامه های شهری، تنها باید مالک، راننده خودرو یا شرکت های حمل و نقلی اقدام به ثبت بارنامه شهری در سامانه مربوطه کنند.

قواعد تخصیص سهمیه سوخت بر اساس بارنامه شهری (باربرگ) و سیپاد
تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان با اشاره به قواعد تخصیص سهمیه سوخت بر اساس بارنامه شهری (باربرگ) و سیپاد گفت: برای دریافت سهمیه مطابق با پیمایش بر اساس ثبت و صدور بارنامه های شهری، تنها باید مالک، راننده خودرو یا شرکت های حمل و نقلی اقدام به ثبت بارنامه شهری در سامانه مربوطه کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، سیدعلی عبدالهی اظهار کرد: از جمله دغدغه ها و چالش های اصلی ناوگان باری دیزلی درون شهری مربوط به اختصاص سهمیه سوخت ماهانه است که هر چه خودروهای باری کارکرد بیشتری داشته باشد، باید سهمیه سوخت بیشتری برای آن ها در نظر گرفته شود.

عبدالهی افزود: طبق ابلاغیه ای که دوم تیر ۱۴۰۳ از سوی سازمان شهرداری های کشور به کل شهرداری ها ابلاغ شد، قواعد تخصیص سهمیه سوخت بر اساس بارنامه شهری یا باربرگ و سیپاد اعلان شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس سهمیه پایه و عملکردی ناوگان «نفت گاز سوز» باهم جمع نمی شود، بلکه از بین دو سهمیه، سهمیه بیشتر به خودرو تخصیص پیدا می کند.

عبدالهی با بیان اینکه برای دریافت سهمیه مطابق با پیمایش بر اساس ثبت و صدور بارنامه های شهری (باربرگ حقیقی)، تنها باید مالک، راننده خودرو یا شرکت های حمل ونقلی که در سامانه utcms.ir تعیین شده اند، اقدام به ثبت بارنامه شهری کنند، گفت: بارنامه های شهری که توسط شرکت های حمل غیرمجاز و افرادی غیر از مالک یا راننده از جمله واحدهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی ثبت شود، مصداق ثبت بارنامه صوری بوده و در سهمیه سوخت خودروها تأثیر نخواهد داشت.

وی ادامه داد: برای ثبت بارنامه های درون شهری (باربرگ حقیقی)، معرفی راننده خودرو در سامانه utcms.ir الزامی است، در غیر این صورت بارنامه های ثبت شده معتبر نبوده و سهمیه سوخت عملکردی به خودرو تخصیص داده نمی شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری اصفهان تاکید کرد: سهمیه سوخت عملکردی خودروهای مجهز به دستگاه سیپاد، متناسب با پیمایشی که توسط دستگاه سیپاد ثبت و به سامانه مرکزی حمل و نقل درون شهری ارسال شده است، تخصیص خواهد یافت.

عبدالهی خاطرنشان کرد: اگر خودرویی در سامانه سیپاد است و در طول ماه نیز پیمایش دارد، اما بر اساس جدول ماهیانه میزان سوختش شارژ نمی شود، باید اطلاعات پیمایش خود را از طریق شر کت های زیر مجموعه به سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری اصفهان با شماره تماس ۲۳-۰۳۱۳۷۳۸۳۹۲۱ اعلام کند تا پیگیری های لازم انجام شود.

وی افزود: از رانندگان و مالکان خودروهای باری درون شهری درخواست دارم نسبت به تمدید و گرفتن پروانه فعالیت و اشتغال خود به موقع اقدام کنند تا علاوه بر دریافت سوخت لازم، از سوی مأموران راهور و بازرسان سازمان بار مشمول جریمه نشوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.