بازدید سایت : ۳۶۱۸۷

عقد قرارداد با کارخانه ذوب آهن برای ریل گذاری خط دو مترو اصفهان

برای ریل گذاری خط ۲ متروی اصفهان طی قراردادی با ذوب آهن، ریل های جدید خریداری و در مرحله حمل به ایستگاه است تا بتوانیم در4 جبهه فعال شویم.

عقد قرارداد با کارخانه ذوب آهن برای ریل گذاری خط دو مترو اصفهان
تین نیوز

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: برای ریل گذاری خط ۲ متروی اصفهان طی قراردادی با ذوب آهن، ریل های جدید خریداری و در مرحله حمل به ایستگاه است تا بتوانیم در4 جبهه فعال شویم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سید محسن واعظی فر با اشاره به آخرین وضیعت پیشرفت خط دو متروی اصفهان اظهار کرد: تی بی ام جبهه غرب به ایستگاه ابن سینا رسیده است و تی بی ام جبهه شرقی بین ایستگاه ابن سینا و قدس قرار دارد که برآورد می شود طی سه ماه آینده به این ایستگاه برسد و دو تی بی ام هم زمان از ایستگاه خارج شود.

واعظی فر افزود: هرچند مشکلات مالی و کمبود منابع در مترو وجود دارد، اما شهرداری اصفهان برای تأمین هزینه ها تلاش می کند، از این رو در حال حاضر نسبت به پولی که پرداخت شده است، پیشرفت خوبی داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پیمانکاران در حال انجام عملیات هستند و در سه ایستگاه زینبیه و عمان سامانی پیشرفت خوبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تی بی ام جبهه غربی خط دو از ایستگاه امام حسین (ع) به سمت ایستگاه آمادگاه در حال انجام حفاری است که امیدواریم طی سه ماه آینده به ایستگاه آمادگاه برسد.

وی ادامه داد: در ایستگاه های امام حسین (ع) و آمادگاه پیمانکار در حال انجام فعالیت است و مشکل خاصی به جز کمبود منابع مالی وجود ندارد، همچنین برای ریل گذاری خط دو مترو طی قراردادی با ذوب آهن، ریل های جدید خریداری شده و در مرحله حمل به ایستگاه است تا بتوانیم جبهه های ریل گذاری را از یک جبهه به چهار جبهه افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد زمین محل دپوی خط دو مترو آزادسازی شده و پیمانکار در حال انجام فعالیت است، گفت: بین دپو تا ایستگاه دارک مسیری حدود ۱۱۰۰ کیلومتر وجود دارد که مقداری تونل و سایر مسیر از روی زمین می گذرد که در بخش آزادسازی شده، پیمانکار کار می کند.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه اگر تأمین مالی به سرعت انجام شود، سرعت کار پیمانکاران نیز بیش از این خواهد بود، افزود: ریل گذاری از سمت ایستگاه عاشق اصفهانی به ایستگاه زینبیه در یک خط انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.