بازدید سایت : ۸۰۵۹۱

معافیت اتوبوس های خدمت رسان به زائران اربعین از پرداخت عوارض بلیت مسافر

اتوبوس هایی که برای اعزام زائران اربعین حسینی به کربلای معلی همکاری داشتند، از پرداخت پنج درصد عوارض بلیت مسافر معاف می شود.

معافیت اتوبوس های خدمت رسان به زائران اربعین از پرداخت عوارض بلیت مسافر
تین نیوز

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: اتوبوس هایی که برای اعزام زائران اربعین حسینی به کربلای معلی همکاری داشتند، از پرداخت پنج درصد عوارض بلیت مسافر معاف می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، ابوالفضل توکلی در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به کم و کیف موج بازگشت زائران در سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان اظهار کرد: پایانه های مسافربری و حضور فعال رانندگان در چهار محور مرزهای کشور از جمله مهران، شلمچه، چذابه و خسروی یکی از فعالیت های مهم ایام اربعین حسینی برای تردد زائران کربلای معلی است.

توکلی با بیان اینکه اصفهان همواره در موضوعات مختلف پیشتاز بوده است، افزود: سال جاری برای دومین سال پیاپی پنج درصد از سهم عوارض حاصل از فروش بلیت مسافر به خدمات ستاد اربعین زائران امام حسین (ع) و شرکت های مسافربری و رانندگان اتوبوس برون شهری اختصاص پیدا کرد، همچنین اتوبوس هایی که برای اعزام زائران اربعین حسینی به کربلای معلی همکاری داشتند، از پرداخت پنج درصد عوارض بلیت مسافر معاف می شود.

وی تاکید کرد: بخشودگی این عوارض از زمان آغاز سفرهای اربعین (شانزدهم مرداد) تا پایان سفر اربعین ادامه خواهد داشت.

توکلی گفت: این مصوبه برای رفع مشکلات و دغدغه های شرکت های مسافربری، هزینه کرد، افزایش سطح کمی و کیفی خدمات قابل ارائه به زائران کربلا و رانندگان ویژه ناوگان حمل ونقل برون شهری در مسیر مرز مهران، خسروی، شلمچه و چذابه اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این ایام اتوبوس های اعزامی به مراتب از مرزها به محل اصلی خدمت رسانی خود باز می گردد.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال از سفرهای پیاده روی اربعین طی مصوبات جلسات ستاد اربعین و کمیته حمل ونقل طبق سنوات گذشته از ناوگان حمل و نقل شرکت های فولاد مبارکه و سایر شرکت های صنعتی برای جابه جایی زائران کربلا استفاده می شود.

توکلی گفت: درخواست داریم شرکت های مسافربری با همان شور و شوق حسینی علاوه بر سفر معنوی اربعین، به ارائه خدمات مسافربری به تمام نقاط کشور بپردازند تا شاهد خدمت رسانی خوبی به شهروندان باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.