بازدید سایت : ۲۰۲۹۱۹

ارتقای رویه آسفالتی محورهای مواصلاتی ۳ شهرستان استان اصفهان

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از اجرای عملیات ارتقای رویه آسفالتی محورهای مواصلاتی ۳ شهرستان استان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۲۸۰میلیارد ریال خبر داد.

ارتقای رویه آسفالتی محورهای مواصلاتی ۳ شهرستان استان اصفهان
تین نیوز |

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از اجرای عملیات ارتقای رویه آسفالتی محورهای مواصلاتی ۳ شهرستان استان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۲۸۰میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدمهدی پورکاظمی، رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اظهار کرد: در راستای ارتقای کیفی سطح رویه آسفالتی و همچنین رفع نقاط حادثه خیز استان، پروژه اجرای روکش آسفالت در شهرستان های سمیرم، آران وبیدگل و لنجان با اعتباری بالغ بر ۲۸۰میلیارد ریال خبر داد.

پورکاظمی اظهار کرد: عملیات تکمیل خروجی سمیرم به حنا به طول ۲کیلومتر با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

وی افزود: اجرای این پروژه ۹۵درصد پیشرفت داشته است و با  تکمیل اجرای لایه نهایی روسازی، مهرماه آینده به بهره برداری می رسد.

پورکاظمی تصریح کرد: با توجه به حجم ترافیک و تردد بالای خودروهای سبک و سنگین و همچنین مشکل دفع رواناب های سطحی در این محور تمهیدات لازم در خصوص بهسازی، تعریض محور و رفع نقطه حادثه خیز دیده شده است.

رئیس اداره نگهداری راه های استان اصفهان عنوان کرد: در شهرستان آران وبیدگل نیز اجرای روکش آسفالت محور سفیدشهر-کاشان حدفاصل علی آباد تا کاشان در دستور کار است.

وی تشریح کرد: این پروژه به طول ۳کیلومتر در جهت بهسازی مسیر به علت خرابی بیش از حد سطح روکش آسفالت این محور اجرا شده است.

محمدمهدی پورکاظمی خاطرنشان کرد: ارتقای کیفی روکش آسفالت این مقطع از محور سفیدشهر-کاشان  با ۱۰۰میلیارد ریال اعتبار، ۷۰درصد پیشرفت داشته است و تا پایان شهریورماه تکمیل خواهد شد.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به پروژه اصلاح قوس سداد لنجان نیز بیان کرد: اجرای روکش آسفالت این مقطع از محور اصفهان شهرکرد به طول یک کیلومتر، ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: اصلاح طرح هندسی این قوس به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز استان با ۳۰میلیارد ریال اعتبار در دستور کار بوده و تا پایان ماه جاری پایان می یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد

    سلام و درود و ضمن خسته نباشید .
    عرض کنم که جاده اتوبانی قم ،کاشان به اصفهان بسیار وضعیت خرابی داره لطفا به این جاده هم رسیدگی کنید .
    شب ها نور کافی در اتوبان های این مسیر ها هم خیلی ضعیف و خراب هستند.با تشکر

  • الهام

    سلام
    لطفاً آسفالت قم کاشان هم درست کنید.