بازدید سایت : ۳۶۵۵۹

نخستین ایستگاه شارژ خودروهای برقی به زودی در اصفهان رونمایی می شود

شهردار اصفهان با بیان اینکه قرارداد خرید ۵۰ دستگاه تاکسی برقی قطعی شده است، گفت: فراهم کردن زیرساخت های لازم برای استفاده از این تاکسی ها بسیار مهم است، از این رو نخستین ایستگاه شارژ خودروهای برقی تا دو هفته آینده در این کلان شهر رونمایی خواهد شد.

تین نیوز |

شهردار اصفهان با بیان اینکه قرارداد خرید ۵۰ دستگاه تاکسی برقی قطعی شده است، گفت: فراهم کردن زیرساخت های لازم برای استفاده از این تاکسی ها بسیار مهم است، از این رو نخستین ایستگاه شارژ خودروهای برقی تا دو هفته آینده در این کلان شهر رونمایی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، علی قاسم زاده امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: سی وششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان روز گذشته با حضور مسئولان آغاز به کار کرد؛ این جشنواره که در سالن های سینمایی چهارباغ اصفهان برگزار می شود، به مدت چند روز به نمایش فیلم های متنوع کودک و نوجوان اختصاص دارد و تلاش شده است که سال جاری این رویداد به ویژه در بخش های فنی، بسیار پربار باشد.

وی افزود: سال جاری کانون توجه جشنواره به محور چهارباغ بوده است؛ این تصمیم به علت شرایط ویژه و وقایعی که رخ داد، همچنین پیش بینی مراسم تشییع پیکر پاک شهید سردار نیلفروشان اتخاذ شده است و به همین دلیل، فعالیت های جمعی و شهری محدود شده است و بیشتر به بخش حرفه ای شامل اکران فیلم ها و داوری آن ها توسط داوران رسمی و داوران کودک پرداخته می شود.

شهردار اصفهان گفت: امیدواریم سی وششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از نظر فنی، جشنواره ای پربار باشد، البته بنیاد فارابی نیز نوید اکران فیلم های خوب را داده است.

قاسم زاده با بیان اینکه بعدازظهر روز گذشته اختتامیه نمایشگاه فن نما برگزار شد، ادامه داد: این رویداد یک اتفاق بسیار عالی برای شهر بود؛ در این نمایشگاه گروه های دانش بنیان و فناور، محصولات و ایده های خود را به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه فن نما شهرداری و صنایع به عنوان مشتریان اصلی گروه های نوآور و خلاق، خریدار این محصولات بودند و قراردادهای سنگینی میان شرکت های دانش بنیان، صنایع و شهرداری ها منعقد شده است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه هفته گذشته در شیراز، تفاهم نامه ای بین کلان شهرهای اصفهان، شیراز و یزد با عنوان «مثلث گردشگری» امضا شد، گفت: هدف از امضای این تفاهم نامه، ایجاد یک مسیر گردشگری جذاب برای گردشگران داخلی و بین المللی است که با توجه به استعدادهای گردشگری هر سه شهر، این مثلث می تواند به رونق صنعت گردشگری کمک کند، همچنین دبیرخانه این تفاهم نامه شکل خواهد گرفت تا این مسیر برای جذب گردشگران و رونق گردشگری تقویت شود.

قاسم زاده با بیان اینکه قرارداد خرید ۵۰ دستگاه تاکسی برقی قطعی شده است، گفت: فراهم کردن زیرساخت های لازم برای استفاده از این تاکسی ها بسیار مهم است، از این رو نخستین ایستگاه شارژ خودروهای برقی تا دو هفته آینده در این کلان شهر رونمایی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.