بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
مدیرکل حراست وزارت راه و شهرسازی:

وظیفه حراست حفظ و صیانت از منابع انسانی است

وظیفه حراست حفظ و صیانت از منابع انسانی است

تین نیوز | جلسه‌ای با حضور جابر انصاری مدیرکل حراست وزارت راه و شهرسازی و مدیران شورای حمل و نقل و روسای ادارات شهرستانها در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، جابر انصاری مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در توسعه و عمران کشور نقش بسزایی دارد گفت: اصفهان در همه موارد از بدو انقلاب اسلامی نقش موثری را در جنگ، توسعه و عمران کشور، اقتصاد، سیاست و علم ایفا کرده است و به همین لحاظ اعمال مدیریت در این استان از حساسیت بالایی برخوردار است. وی بزرگترین سرمایه هر سازمانی را منابع انسانی دانست و اظهار داشت: وظیفه اصلی حراست حفظ و صیانت از منابع انسانی است.

جابر انصاری با تاکید بر اینکه مدیران نباید جزیره‌ای فکر کنند، تعامل و ارتباط دستگاهها را خواستار شد و تصریح کرد: بدون تعامل و ارتباط، کارها پیش نمی‌رود و دستگاههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان با یکدیگر وحدت مدیریتی داشته باشند. وی همچنین در خصوص برگزاری جلسات ماهیانه شورای حمل و نقل و مسکن استان اصفهان به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکید کرد.

حجت‌اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز در این جلسه ضمن تبریک ماه رجب و فرارسیدن میلاد حضرت علی (ع)، استان اصفهان را با 25 شهرستان و 106 شهر، بزرگترین شهر با پیشینه تاریخی، فرهنگی، وجود صنایع مهم ارزیابی کرد و گفت: شهر اصفهان با یک پیشینه تاریخی دارای یک مجموعه شهری منظم است.

وی راه و شهرسازی را بزرگترین دستگاه عمرانی استان ذکر کرد و اظهار داشت: از مطالعات آمایش سرزمین تا اجرای پروژه‌های عمرانی وظیفه راه و شهرسازی است و برای رسیدن به اهداف با همدلی و همزبانی و ارتباط تنگاتنگ با پرسنل و تلاش مضاعف می‌بایست جایگاه استان اصفهان در حوزه‌های مختلف شهرسازی و توسعه شبکه راهی تقویت شود. گفتنی است در این جلسه هر یک از مدیران کل دستگاههای زیرمجموعه شورای حمل و نقل استان اصفهان به تشریح اقدامات و عملکرد خود پرداختند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.