همکاری راه آهن با بورس کالای ایران برای شناسایی مشتریان حمل و نقل ریلی
مدیر کل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن گفت: با همکاری بورس کالای ایران نسبت به امکان حمل کالاهایی همچون معدنی و صنعتی و همچنین شناسایی مشتریان حمل و نقل ریلی اقدامات لازم به عمل خواهیم آورد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مرتضی علی احمدی درباره همکاری راه آهن با بورس کالای ایران گفت: راه آهن در صدد ارتباط موثر با مشتریان و تبیین جایگاه واقعی بازرگانی در حوزه حمل بار، شناسایی بازار و تغییر نگرش از یک بنگاه دولتی به یک رفتار تجاری و کسب منافع و بهبود برند سازمانی است.
وی افزود: در راستای شناسایی و توسعه بازار حمل و نقل ریلی و همچنین شناسایی حجم بالای مبادلات در بازار بورس کالا، نشستی با حضور معاون عملیات بورس کالای ایران و اداره بازرگانی و بازار یابی در محل بورس کالا برگزار شد.
به گفته وی ؛ راه آهن طی همکاری نزدیک با بورس کالای ایران نسبت به امکان حمل کالاهایی همچون معدنی و صنعتی که در آن عرضه می شوند، اقدامات لازم به عمل خواهد آورد.
احمدی عنوان کرد: شرکت بورس کالای ایران نیز در جهت حمل ایمن کالاهای عرضه شده در آن مجموعه و قابل رقابت شدن قیمت حمل کالاها آمادگی خود را اعلام کرده است .
مدیر کل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن از آمادگی شرکت بورس کالای ایران برای ارائه قیمت و انتخاب شرکت های حمل کننده توسط مشتریان در هنگام فروش در بورس کالا و بصورت همزمان خبر داد.
وی خاطر نشان کرد: طی مذاکرات دو طرفه مقرر شد با شناسایی مسیرهای حمل در سایت بورس کالا، شرایط امکان ایجاد قابلیت ها و ظرفیت های ریلی و ثبت مسیرهای حمل ریلی با ذکر کرایه حمل ریلی و شرکت های حمل کننده ریلی در سایت بورس کالا بررسی و از طریق پروتکل فی مابین بررسی و نهایی شود.