بازدید سایت : ۵۹۳۴۳
در نشست خبری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تهران مطرح شد؛

توسعه سرمایه‌گذاری پایتخت با نگاه ملی

توسعه سرمایه‌گذاری پایتخت با نگاه ملی

نشست خبری همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری تهران، صبح امروز در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار شد. همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری تهران قرار است با همکاری اتاق تهران و استانداری تهران، اواخر دی ماه سال جاری در سالن اجتماعات اتاق ایران برگزار شود.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اتاق تهران، در این نشست محمدرضا بهرامن رییس همایش، فاطمه مقیمی دبیر همایش و محمدرضا نجفی منش عضو کمیته اجرایی این همایش در برابر خبرنگاران نشستند و علاوه بر تشریح برگزاری این گردهمایی بزرگ اقتصادی، به سوالات اصحاب رسانه نیز پاسخ دادند.
 
محمدرضا بهرامن با بیان اینکه برگزاری این همایش در جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران به تصویب رسید، گفت: روند برنامه ریزی برای برگزاری این گردهمایی بزرگ اقتصادی از تیرماه سال جاری آغاز شد و در این راستا چندین کارگروه تخصصی با موضوعات مختلف اقتصادی راه اندازی و جلسات آن نیز به طور مستمر هر دو هفته یک بار برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه از سوی دبیرخانه این همایش، پروژه هایی در راستای فرصت سرمایه گذاری در تهران تعریف شده است، افزود: در این همایش قرار است به فرصت های سرمایه گذاری در استان تهران با نگاه ملی نگریسته شود، از این رو، استان تهران به عنوان الگویی برای ایجاد و توسعه سرمایه گذاری در سایر استان های کشور در نظر گرفته می شود.

رییس همایش فرصت های سرمایه گذاری تهران با توضیح اینکه در این گردهمایی فعالان اقتصادی و نخبگان کسب وکار به همراه مقامات دولتی حضور خواهند داشت، یکی از اهداف برپایی این گردهمایی را روان‌سازی بخش سرمایه گذاری در کشور عنوان کرد.

بهرامن خاطرنشان کرد که علاوه بر بررسی سرمایه گذاری های موجود در استان تهران، ایجاد بسترهای تازه برای توسعه سرمایه گذاری در این استان نیز در دستورکار این همایش قرار دارد.

محمدرضا نجفی منش نیز طی توضیحاتی، به طور نمونه به بررسی سرمایه گذاری در بخش های‌تک اشاره کرد و گفت: در کارگروه های همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری تهران، تاکنون 28 فرصت در بخش های‌تک شناسایی شده است. وی از دیگر مواردی که بستر سرمایه گذاری و توسعه برای آن در استان تهران فراهم است را توسعه فرودگاه بین المللی امام خمینی و همچنین هتل سازی و گردشگری در پایتخت عنوان کرد.
 
فاطمه مقیمی دبیر همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری تهران نیز برگزاری چنین همایشی از سوی اتاق تهران را به فال نیک گرفت و آن را نشانه توان بخش خصوصی دانست.
وی نیز با تشریح برخی اقدامات مقدماتی برای برپایی این گردهمایی بزرگ اقتصادی در زمستان امسال، تعامل دولت و بخش خصوصی در تهران برای ایجاد زمینه های سرمایه گذاری را از نقاط قابل توجه همایش مذکور عنوان کرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.