بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

شانزدهمین نمایشگاه «درب و پنجره» آغاز به کار کرد

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته امروز(سه شنبه، هشتم خردادماه) با حضور ۱۵۰ شرکت از ایران و ۴ کشور خارجی افتتاح شد.

شانزدهمین نمایشگاه «درب و پنجره» آغاز به کار کرد
تین نیوز

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته امروز (سه شنبه، هشتم خردادماه) با حضور ۱۵۰ شرکت از ایران و ۴ کشور خارجی افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی «درب و پنجره و صنایع وابسته» امروز با حضور مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت، احمدرضا علایی طباطبایی رئیس هیأت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و جمعی از متخصصان و فعالان این صنعت و اصحاب رسانه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

این رویداد که در فضایی بالغ بر ۲۶ هزار متر مربع برگزار می شود، فرصتی را برای فعالان صنعت درب و پنجره فراهم می کند تا آخرین دستاوردها، نوآوری ها و محصولات خود را به معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

حضور ۱۵۰ شرکت از ایران و ۴ کشور خارجی

در این دوره از نمایشگاه، ۱۵۰ شرکت از سراسر ایران و ۴ کشور چین، ترکیه، آلمان و ایتالیا حضور دارند و طیف گسترده ای از محصولات و خدمات خود را در زمینه درب و پنجره، یراق آلات، شیشه های ساختمانی، ماشین آلات و تجهیزات، عایق ها و درزگیرها و خدمات پس از فروش و… را به مخاطبان ارائه می دهند.

بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند با ۳۶ گروه کالایی از جمله در و پنجره های «upvc»، «آلومینیومی» ، «چوبی و ضد سرقت» ، «یراق آلات و شیشه های ساختمانی» ، «ماشین آلات و تجهیزات» ، «صنعت درب و پنجره» ، «عایق ها» و «درزگیرها» آشنا شوند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و صنایع وابسته تا (جمعه، ۱۱ خردادماه) از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر در سالن های ۳۱A، ۳۱B، ۳۵، ۳۸، ۴۰، ۴۱ و ۴۴ نمایشگاه تهران میزبان بازدیدکنندگان، متخصصان و فعالان این حوزه خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.