بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ آخرین جزئیات تورم تولید تجهیزات حمل ونقل منتشر شد

بر اساس گزارش مرکز آمار ایران در اردیبهشت ماه 1403 تورم ساخت وسایل نقلیه موتوری، تریلر و نیم تریلر نسبت به ماه قبل رقم 10/3 درصد را ثبت کرد و ساخت سایر تجهیزات حمل و نقل با تورم ماهانه 0/5- درصد مواجه شد.

آخرین جزئیات تورم تولید تجهیزات حمل ونقل منتشر شد
تین نیوز

بر اساس گزارش مرکز آمار ایران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تورم ساخت وسایل نقلیه موتوری، تریلر و نیم تریلر نسبت به ماه قبل  رقم 10/3 درصد را ثبت کرد و ساخت سایر تجهیزات حمل و نقل با تورم ماهانه 0/5-  درصد مواجه شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، براساس جدیدترین گزارش مرکز آمار ایران از شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت؛ رقم تورم گروه ساخت وسایل نقلیه موتوری، تریلر و نیم تریلر در اردیبهشت ماه 1403 عدد 944/0 را ثبت کرد و در بخش ساخت سایر تجهیزات حمل و نقل این شاخص به رقم 2174/3  و در گروه ساخت ماشین آلات و تجهیزات به شاخص 1744/8 رسید.

درصد تغییرات شاخص قیمت تولید اردیبهشت ماه نسبت به ماه قبل در بخش ساخت وسایل نقلیه موتوری، تریلر و نیم تریلر (تورم ماهانه)  10/3 بوده و نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) 24/3 درصد و در دوازده ماه منتهی به ماه جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (تورم سالانه) 73/0 درصد اعلام شده است.

تور صنعت

درصد تغییرات شاخص قیمت تولید اردیبهشت ماه نسبت به ماه قبل در گروه ساخت سایر تجهیزات حمل و نقل با تورم ماهانه 0/5-  درصد مواجه بوده و رقم تورم این گروه نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) 29/1 درصد و در دوازده ماه منتهی به ماه جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (تورم سالانه) رقم 34/9 درصد را ثبت کرده است.

تور صنعت

درصد تغییرات شاخص قیمت تولید اردیبهشت ماه نسبت به ماه قبل در گروه ساخت ماشین آلات و تجهیزات با تورم ماهانه 3/0 درصد مواجه بوده و رقم تورم این گروه نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) 32/2 درصد و در دوازده ماه منتهی به ماه جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (تورم سالانه) رقم 60/3 درصد را ثبت کرده است.

بر  این اساس بیشترین تورم سالانه در این ماه با 60/3 درصد مربوط به گروه ساخت ماشین آلات و تجهیزات طبقه بندی نشده درجای دیگر تعلق دارد.

تور صنعت

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.