بازدید سایت : ۸۰۵۹۱

◄ کدام بانک زودتر وام ازدواج می دهد؟

در بین بانک ها، مسکن جزو بانک هایی است که هم وام ازدواج را سریعتر می دهد و هم در گروه بانک هایی است که در کوتاه مدت به واجدین شرایط تسهیلات مختلف اعطا می کند.

 کدام بانک زودتر وام ازدواج می دهد؟
تین نیوز

در بین بانک ها، مسکن جزو بانک هایی است که هم وام ازدواج را سریعتر می دهد و هم در گروه بانک هایی است که در کوتاه مدت به واجدین شرایط تسهیلات مختلف اعطا می کند.

به گزارش تین نیوز، یکی از سوالات و مشکلات اصلی زوجین در شروع زندگی مشترک است. به همین دلیل یکی از تمهیدات مهم بانک مرکزی در جهت سهولت ازدواج، پرداخت تسهیلات به زوج های جوان من جمله ارائه وام زوجین جوان است. در ردیف بودجه سال 1403، مبلغ وام ازدواج جمعا 600 میلیون ( 300 میلیون برای زوج و 300 میلیون برای زوجه) برآورد شده است. همچنین برای تشویق جوانان به ازدواج، 50 میلیون برای دختران زیر 23 سال و 50 میلیون برای پسرهای زیر 25 سال مازاد بر 300 میلیون با بازپرداخت 10 ساله در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

مهلت افتتاح حساب وکالتی خودرو اعلام شد + جزئیات ثبت نام خودرو

همچنین مبلغ وام ازدواج برای ایثارگران (یعنی جانبازان، آزاده و فرزندان آنان و فرزندان شاهد) دو برابر است. یعنی در صورتی که زوج جزو این دسته از افراد باشد، مبلغ وام او 600 میلیون است.

کدام بانک برای وام ازدواج بهتر است؟

اما سوال اینجاست که سایت کدام بانک برای ثبت نام وام ازدواج باز است می دهد؟ و کدام بانک زودتر وام ازدواج می دهد؟

در حال حاضر، اکثر بانک های دولتی تسهیلات ازدواج ارائه می کنند. اما در پاسخ به سوال : کدام بانکی برای وام بهتر است؟ یا برای تسهیلات ازدواج کدام بانک ها بهتر است؟ باید گفت که معیار مشخصی برای بهتر بودن بانک ارائه کننده تسهیلات شروع زندگی مشترک زوجین وجود ندارد.

 اما در بین بانک ها، مسکن جزو بانک هایی است که هم وام ازدواج را سریعتر می دهد و هم در گروه بانک هایی است که در کوتاه مدت به واجدین شرایط تسهیلات مختلف اعطا می کند. بانکهای رفاه و سپه نیز اعلام کرده اند که شرایط پرداخت وام های ازدواج یک روزه برای زوج های جوان فراهم کرده اند. بانک های صادرات، ملی و ملت نیز جزو آن دسته از بانک ها هستند که بیشترین میزان تسهیلات دهی به زوج های جوان را داشتند.

سایت کدام بانک برای ثبت نام وام ازدواج باز است

بنابر اعلام بانک مرکزی از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه ۸۰.۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری توسط شبکه بانکی پرداخت شد و بر این اساس ۶۴.۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی شبکه بانکی به ۱۹۵ هزار متقاضی پرداخت شده است.

شما می توانید با انتخاب نام استان خود تاریخ آخرین باری که هر بانک در استان شما دارای بودجه بوده است را مشاهده کنند. وضعیت باز بودن وام ازدواج برای بانک های ملت، پست بانک، رسالت، تجارت، ملی، قوامین، سپه، مسکن، رفاه، پارسیان، صادرات، آینده، گردشگری، پاسارگاد، اقتصاد نوین، عسکریه، شهر، کوثر، حکمت، ایران زمین، توسعه تعاون، دی، انصار، مهر ایران، سامان، امید، کشاورزی و سینا در تمامی استان ها در این صفحه قابل مشاهده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.