بازدید سایت : ۴۲۰۷۰
مدیرعامل هلدینگ دکا در رویداد نوآوران لجستیک ایران مطرح کرد:

◄ ایجاد زیرساخت گسترده لجستیک در هلدینگ دکا

اولین رویداد نوآوران لجستیک ایران، همزمان با روز جهانی پست با حضور فعالان و چهره های برتر صنعت لجستیک برگزار شد.

ایجاد زیرساخت گسترده لجستیک در هلدینگ دکا
تین نیوز |

اولین رویداد نوآوران لجستیک ایران، همزمان با روز جهانی پست با حضور فعالان و چهره های برتر صنعت لجستیک برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هلدینگ دکا، هومن پشنگیان مدیرعامل هلدینگ دکا در این رویداد در پنل تخصصی" لجستیک و توسعه تجارت الکترونیک" دیدگاه های خود را با متخصصان این حوزه مطرح کرد.

وی درخصوص تشکیل زنجیره ارزش در هلدینگ دکا گفت: در دو سال گذشته تلاش کردیم تمام فرآیندهای لجستیکی را به صورت یکپارچه و منسجم در یک زنجیره ارزش تجمیع کنیم.

پشنگیان ادامه داد: اگر صنعت لوازم خانگی در چندسال گذشته در حوزه لجستیک سرمایه گذاری نکرده و زیرساخت های لازم را ایجاد نکرده بود، امروز نظام توزیع محصولات لوازم خانگی و رساندن محصول به دست مشتری و فروشگاه های ریتیل، یک چالش و معضل اساسی در این صنعت بود.

وی افزود: هلدینگ دکا هم اکنون در سراسر کشور و در دورترین نقاط ایران، خدمات هوم دلیوری ارایه می دهد و از طریق سفیران و شبکه گسترده انبارهایی که در اختیار دارد، سفارش مشتریان را به صورت رایگان به محل مصرف کننده نهایی می رساند.

بیشتر بخوانید:

ایجاد امکانات رفاهی برای رانندگان ایده ای ارزشمند است

 در هلدینگ دکا با یک مجموعه مدرن لجستیک مواجه هستیم

مدیرعامل هلدینگ دکا اظهار داشت: زیرساخت گسترده ای در لجستیک دکا ایجاد و سرمایه گذاری کلانی در این زمینه انجام شده است. همچنین در حوزه مسئولیت اجتماعی، گام های بزرگی در هلدینگ دکا برداشته شده است. ایجاد مجموعه رفاهی با خدمات رایگان ویژه رانندگان و سفیران یکی از مهم ترین اقدامات بوده است. در این مرکز به رانندگان و سفیران و خانواده های آنان خدمات کاملی ارایه می شود و این خدمات فقط مختص سفیران شبکه لجستیک دکا نیست.

پشنگیان تأکید کرد: زیرساخت ایجاد شده در هلدینگ دکا مبتنی بر لجستیک 360 درجه است و شبکه ای وسیع را برای صنعت لجستیک کشور ایجاد کرده است.

رویداد نوآوران لجستیک ایران، به همت کارخانه نوآوری رسانه راه کار با حضور مدیران عامل، مدیران و فعالان لجستیکی کشور برگزار شد.

مدیرعامل هلدینگ فاخر، مدیرعامل اسنپ و مدیرعامل برند خانومی از دیگر سخنرانان پنل " لجستیک و توسعه تجارت الکترونیک" بودند. در دیگر پنل ها نیز مدیرعامل برند تاپین، مدیرعامل اسنپ گروسری، معاون عملیات دیجی کالا، مدیرعامل برند لجستیکی اسپید، مدیرعامل برند زپ، قائم مقام مدیرعامل پارسی پست و مدیرعامل پردازش داده نگارسخنرانی داشتند.

پنل " نوآوری های ۱۰ سال گذشته لجستیک ایران"، پنل " چالش ها و فرصت های لجستیک در ایران" و همچنین رونمایی از نقشه صنعت لجستیک ایران از دیگر بخش های این رویداد بود.

IMG_6701

 

IMG_6766

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.