بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

کنترل رکود و کاهش تورم با اجرایی شدن بسته حمایتی دولت

کنترل رکود و کاهش تورم با اجرایی شدن بسته حمایتی دولت

تین نیوز | کارشناس اقتصادی مطرح کرد: با درست اجرایی شدن بسته حمایتی دولت می‌توان در انتظار کاهش تورم و کنترل رکود در فضای اقتصادی کشور بود.
 

ابراهیم نکو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت بسته اقتصادی دولت برای کشور بیان کرد: بسته اقتصادی دولت بسیار خوب طراحی شده و با این وجود امکان عملی شدن جزئیات آن درتمام قسمت‌های اقتصاد کشور وجود دارد.
 
وی دراین باره ادامه داد: ارتباط قوی بین ارکان مختلف اقتصاد می‌تواند رکود حاکم بر اقتصاد را به رونق تبدیل کرده و درادامه این طیف تورم را کاهش دهد.
 
 نکو در توضیح نحو اجرایی شدن این بسته حمایتی اظهار داشت: دولت باید با در نظر گرفتن سیاست‌های لازم و به بهترین نحو اقدام به اجرایی کردن این بسته نماید تا شاهد مهار رکود و کاهش تورم باشیم.
 
 وی با اشاره به رکود حاکم بر بازار مسکن گفت: زمانی که نرخ تورم در فضای اقتصادی کشور وجود داشته باشد رکود در بازار مسکن تشدید می شود و تنها با برنامه ریزی مناسب و عمل کردن به جزئیات بسته اقتصادی می توان این بازار را کنترل کرد.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دراین باره افزود: با متعادل کردن بازار عرضه و تقاضا می‌توان رکود را از بین برد و با افزایش تسهیلات مربوط به مسکن انتظار افزایش تقاضا و تعادل دراین بازار را داشت.
 
وی در پایان گفت: با درست اجرایی شدن بسته حمایتی دولت می‌توان در انتظار کاهش تورم و کنترل رکود دراقتصاد کشور بود.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.