بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

واکنش رئیس ستاد پزشکیان حواشی میزگرد فرهنگی: اقدام حقوقی می کنیم

به معاونت حقوقی ستاد ماموریت خواهیم داد که اعتراض خود را به شورای نظارت اعلام کند و می گوییم که ما اقدام حقوقی مان را انجام می دهیم.

واکنش رئیس ستاد پزشکیان حواشی میزگرد فرهنگی: اقدام حقوقی می کنیم
تین نیوز

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به اتفاقات و حواشی برنامه تلویزیونی میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان اظهار کرد: به معاونت حقوقی ستاد ماموریت خواهیم داد که اعتراض خود را به شورای نظارت اعلام کند و می گوییم که ما اقدام حقوقی مان را انجام می دهیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی عبدالعلی زاده رئیس ستاد مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در واکنش به اتفاقات و حواشی برنامه تلویزیونی میزگرد فرهنگی که روز گذشته با حضور مسعود پزشکیان و دو نفر از مشاوران وی و همچنین سه کارشناس برنامه برگزار شد، اظهار کرد: کارشناس صدا و سیما شروع کرد [موضوع] اخراج اساتید دانشگاهی و اعضای هیأت علمی را منحرف کند، [بر همین اساس] سراغ شخصی به نام محمد فاضلی رفت در حالی که شخصی به این نام برای مصاحبه نیامده بود که به او بگوییم شما چه ایرادی دارید.

عبدالعلی زاده افزود: متاسفانه در اینجا مجری برنامه که موظف است از اینگونه موارد جلوگیری کند، دخالت نکرد و تذکر نداد و آقای فاضلی هم با روحیه ای که ناشی از این بحث بود و خاطره تلخی که از سال های ۱۳۹۰ و ۱۴۰۰ او را کنار گذاشتند، [تحت تاثیر قرار گرفت و] آن شد که نباید می شد.

وی گفت: به معاونت حقوقی ستاد ماموریت خواهیم داد که اعتراض خود را به شورای نظارت اعلام کند و می گوییم که ما اقدام حقوقی مان را انجام می دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    دنباله روحسن روحانی است ۸سال حسن روحانی کافی بودتکرارنبایدکردامریکاوانگلیس و..دشمنان ایران وکشورهای آزادهستنددست گداعایی تراپاسخ نخواهندداد

  • ناشناس

    لیبرالیسم در کل جهان ثابت کرده عملا از یوغ استعمار غرب خودش را نجات نداده است تا رشدعلمی برای توسعه ثروت ملی نشود سرمایه داری انهم بخش خصوصی کاری ازان برنمیاید
    ۴۵سال است در مرداب قرار داریم خاتمی هاشمی
    مانند پزشکیان وحتی اصول گراها چه کاری برای
    این اقتصاد وابسته که از دوره شاه خائن بهارث رسیده چه کاری کرده اند جز وابستگی بیشتر