همکاری انجمن قیر ایران جهت رفع نقاط پر حادثه جاده ای
انجمن قیر ایران داوطلب رفع نقاط پر حادثه جاده ای ایران شد.
انجمن قیر ایران داوطلب رفع نقاط پر حادثه جاده ای ایران شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از انجمن خیرین راه و ترابری، در دومین همایش صنعت قیر ایران که به همت انجمن قیر ایران در محل مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید ضمن معرفی توانمندیهای بخش خصوصی در تولید و ارتقای کیفیت انواع قیر ، افزایش ظرفیتهای صادراتی و پشتیبانی از پروژه های شهری و جاده ای کشور، آمادگی حدود 70 عضو این انجمن با همکاری انجمن خیرین راه و ترابری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اعلام گردید.
انجمن خیرین راه و ترابری اعلام کرده است امسال مجموعت 20 درصد هزینه اصلاح 887 نقطه پر حادثه کشور که تقریبا هزار میلیارد تومان برآورد می شود توسط خیرین تامین خواهد شد.
نقاط حادثه خیز را درست نمی کنند.بلکه بیشتر می کنند.بعضی جاده ها شانه خاکی ندارند و شیب تندی نسبت به زمین اطراف دارند.باید اطراف جاده ها صاف و هموار باشد.جاده انار به مهریز به طرفین دارای شیب تند است.