بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

ایلام رتبه برتر کشور در ارزیابی کاهش تصادفات شد

رئیس پلیس راه استان ایلام از کسب رتبه برتر کشوری در ارزیابی کاهش تصادفات، نظم و ایجاد امنیت توسط پلیس راه استان از سوی ناجا خبر داد.

ایلام رتبه برتر کشور در ارزیابی کاهش تصادفات شد
تین نیوز

رئیس پلیس راه استان ایلام از کسب رتبه برتر کشوری در ارزیابی کاهش تصادفات، نظم و ایجاد امنیت توسط پلیس راه استان از سوی ناجا خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا همتی زاده روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به ارزیابی های انجام شده توسط واحدهای نظارتی ناجا در سال جاری، پلیس راه استان موفق به کسب رتبه برتر شد.

وی ادامه داد: کسب این موفقیت نتیجه همکاری و همراهی مردم و مسئولان و تعامل مثبت دستگاه های مختلف مرتبط در حوزه ایمنی در رانندگی است.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: در این راستا لازم است از مواضع حکیمانه و پشتیبانی های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام، استاندار و همچنین سردار فرمانده انتظامی استان ایلام کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

همتی زاده با بیان اینکه دستگاه های امدادی و خدماتی نیز در این راستا نقش آفرینی داشته اند، تصریح کرد: در این بخش نیز همکاری و تعامل نزدیکی بین پلیس راه استان، فوریت های پزشکی استان، هلال احمر، واحدهای امداد خودرو، راهداری و راه و شهرسازی در کاهش تصادفات رانندگی برقرار بوده است.

سرهنگ همتی زاده در پایان گفت: امیدواریم با تداوم مشارکت مردم و حمایت مسئولین ارشد استان و ادامه همکاری و تعامل واحدهای امدادی و خدماتی با پلیس راه، موفقیت های استانی و وضعیت رو به کاهش تصادفات حفظ شود.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.