رسیدگی به ۳۳۸ شکایت در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر در ایلام
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از رسیدگی به ۳۳۸ شکایت در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر در ایلام در سال گذشت خبر داد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از رسیدگی به ۳۳۸ شکایت در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر در ایلام در سال گذشت خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، نورالله دلخواه اظهار کرد: در راستای رعایت حقوق شهروندی در سال گذشته بیش از ۴۵۷ شکایت مطرح شده از سوی شهروندان در سامانه شهراه در حوزه راهداری و حمل و نقل جادهای ثبت شده بود.
وی گفت: ۳۳۸ مورد از درخواستهای ثبت شده در سامانه شهراه طی مدت بیان شده مربوط به حوزه حمل و نقل بوده که از جمله آنها تخلف شرکتهای حمل و نقل کالا، مسافر و..... بوده و ۱۱۹ مورد دیگر مربوط به حوزه راهداری است که از جمله آنها به خرابی آسفالت، وجود چاله و دستانداز در راههای ارتباطی استان میتوان اشاره کرد.
دلخواه خاطر نشان کرد: در راستای برقراری تعامل هر چه بیشتر فیمابین رانندگان حمل و نقل جادهای بین شهری و دست اندرکاران امر مسیرهای ارتباطی نظیر سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و پایگاه اطلاع رسانی www.۱۴۱ .ir نیز فعال است که دریافت کننده انتقادات، شکایات و دیدگاههای این قشر تلاشگر حوزه حمل و نقل جادهای است.
وی افزود: بیش از ۱۲۱۴ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی و ۷۲ شرکت مسافربری در بخش حمل و نقل استان فعالیت دارند.
وی گفت: ۵۴ شرکت حمل و نقل کالا در امر جابه جایی بار در استان فعالیت دارند.
پایانه مسافری مهران که نشاندهنده کل کشور ایران هستش متاسفانه نظم خاصی و هیچ کنترلی در آنجا صورت نمیگیرد بابت کرایه مسافر با سواری های زرد که نرخ مصوب دارند موجب نارضایتی و بدبینی مافران خارجی شده و گفته می شود ایرانی ها قفاص یعنی راه زن هستن . لطفا” پیگیری کنید
حتی دیده می شود که راننده ها با هم درگیری می کنند سر نرخ کرایه و کیف مسافر را در ماشین خود بعنوان گرو نگهداری کرد و از خروج مسافر توسط راننده معترض گران فروش جلو گیری بعمل می آید