◄ سید کوروش برارثانی مدیرعامل مپنا لوکوموتیو شد
آیین تودیع و معارفه محمد مهدی اسلامی و سید کوروش برارثانی روز گذشته در شرکت مپنا لوکوموتیو برگزار شد.
آیین تودیع و معارفه محمد مهدی اسلامی و سید کوروش برارثانی روز گذشته در شرکت مپنا لوکوموتیو برگزار شد.
به گزارش تین نیوز، در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات محمد مهدی اسلامی، سید کوروش برارثانی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مپنا لوکوموتیو منصوب شد.
قابل ذکر است گروه مپنا با هدف توسعه زیرساخت ها و بومی سازی صنعت ریلی ایران و با سرمایه گذاری های کلان به حیطه حمل و نقل ریلی وارد شد و در سال 1387 ساخت کارخانه مهندسی و ساخت لوکوموتیو مپنا را با هدف استقلال در طراحی، مهندسی و تولید لوکوموتیوهای باری، مسافری و مانوری شروع کرد. درست بلافاصله بعد از راه اندازی خط تولید لوکوموتیو مسافری تحت لیسانس زیمنس طی سال های 89 و 90 پیشنهادی در راستای ساخت لوکوموتیوهای مسافری، باری و مانوری از سمت تیم مهندسی شرکت با عده ای از مدیران ارشد مطرح شد و کسب دانش مهندسی این لوکوموتیوها از سوی نیروی متخصص داخلی در اولویت های گروه مپنا در سال های 91 تا 92 قرار گرفت، تا این که طی 18 ماه شش دستگاه لوکوموتیو تونلی در این شرکت تولید شد و به بهره برداری رسید.
پس از چندی گروه مپنا در زمینه قطار شهری نیز فعال شد. حضور این گروه در پروژه های مترو به سال 1387 و شرکت در مناقصه مترو مشهد و به دنبال آن شرکت در مناقصه مونوریل قم در سال 1388 برمی گردد. ویژگی های مهندسی، مدیریتی و تامین مالی گروه مپنا، مزیتی محسوب می شدند که باعث پیشرفت این گروه در حوزه ریلی و ورودش به مناقصه های مترو تهران و در نهایت امضای قرارداد خط 6 مترو تهران در سال 1395 شدند.
در حال حاضر چشم انداز گروه مپنا در حوزه ریلی توسعه بازار داخلی و استفاده از نیروهای متخصص بومی برای طراحی و ساخت تجهیزات ریلی است. این گروه همزمان با رشد صنعت حمل و نقل ریلی کشور، برای ورود به بازارهای خارجی برنامه ریزی می کند.
برادر گرامی جناب آقای برارثانی خدمت شما تبریک عرض میکنم و آرزوی موفقیت دارم و به آقای اسلامی هم خسته نباشید گفته آرزوی بهترین ها را برای ایشان دارم.
لطفا به وضعیت بد شرکت واگن پارس مپنا رسیدگی کتید.
انتصاب به جا ودرستی بود. خدمت اقای مهندس برارثانی تبریک عرض میکنم و امیدوارم هیچ زمانی از آقای اسلامی برای کارهای بزرگ استفاده نشود.
انصاب سیاسی و ضعیفی بود.اقای امام مدیر قوی نیست و نمی تواند با نفرات قوی کار کند و دنبال نفرات ضعیف و بله قربان گو (yes man ) می گردد.
اقای برارثانی انسان مثبتی است ولی جسارت مدیریتی را ندارد.در دوران ایشان شرکت فوله بسیار بسیار ضعیف شد.
کنار گذاشتن انسانهای قوی و قابل و دارای نقطه اثر و ایده و اوردن انسانهای بله قربان گو ضربه سنگینی به صنعت به خصوص صنعت ریلی زده است.
در شرکتهای دیگر ریلی بخش ریلی مپنا نیز چنین نگاهی وجود دارد . همه در حال تضعیف شدن هستند
با این انتصاب وضعیت مپنا لکوموتیو هممثل واگن پارس خواهد شد.مثل واگن پارس که مهندس احمدی راهش انداخت و در دوران مهندس امام به هرج و مرج کشیده شده
به نظر بهتر بود ...برمیداشت.
ایشان مدیر ضعیفی است و همه این را می دانند)از راه آهن تا کشش و مپنا)
ایشان با عملکرد بسیار بسیار ضعیفش ناوگان لکوموتیوی کشش و راه اهن رو خابونده و کسی هم سوالی نمیمرسه
ابتدا لکوموتیو های زیمنس،الان هم جی ام
به نظر من آقای... در دوران بحران مالی با حرکات غیرکارشناسانه وضعیت رو بدتر کرد و با جذب آدمهای شبیه خودش افزایش نیروی بی سابقه ای تحمیل کرد هیچکس هم به داد این شرکت نمیرسد آقای ... فقط آشنایانش رو وارد سازمان کرد
شنیدم مهندس احمدی مجدد برگشته مپنا.
مهندس احمدی رو مجدد بزارید بخش ریلی تا اونجا و شرکتهاش کامل محو نشدن
لطفا به وضعیت اسفبار شرکت فناوری های ریلی مپنا رسیدگی شود. در شأن مپنا نیست چنین شرکتی!