بازدید سایت : ۶۹۳۳۳

عدم پرداخت سهم ۸۲.۵ درصدی دولت در خرید تاکسی و اتوبوس

جلوگیری از تردد خودروهای تک سرنشین یکی از عوامل بسیار موثر در کاهش آلودگی هوای شهر تهران است.

عدم پرداخت سهم ۸۲.۵ درصدی دولت در خرید تاکسی و اتوبوس
|

تین‌نیوز| به گزارش خبر خودرو، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: جلوگیری از تردد خودروهای تک سرنشین یکی از عوامل بسیار موثر در کاهش آلودگی هوای شهر تهران است.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: البته انجام این عمل در ایامی که آلودگی هوای شهر تهران در حالت بحران به سر می برد اثرگذار خواهد بود.
وی در ادامه تصریح کرد: برای جایگزینی خودروهای تک سرنشین و ترغیب شهروندان به استفاده از شبکه حمل و نقل عمومی فراهم سازی زیرساخت ها در اولویت قرار دارد لذا تامین این ظرفیت ها بایستی در بخش های مختلف ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، مترو و تاکسی صورت گیرد تا به شکل فرهنگی همه جانبه درآید و کلیه شهروندان به استفاده از این وسایل نقلیه روی آورند.

وی اظهار داشت: وسایل نقلیه عمومی از نظر تولید آلایندگی در وضعیت مطلوبی نیستند بنابراین برای کاهش این میزان آلودگی و فراهم سازی زیرساخت های کمی و کیفی شبکه حمل و نقل باید به ورود خودروهای هیبریدی و برقی باکیفیت توجه شود چرا که این خودروها از حداقل میزان تولید آلایندگی برخوردارند و مطابق استانداردهای بین المللی تولید شده اند.

قناعتی اذعان داشت: با ورود خودروهای هیبریدی و برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی سطح کیفیت خدمات دهی به شهروندان ارتقا یافته و آنها به استفاده از این وسایل نقلیه ترغیب می شوند.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان بیان کرد: دولت موظف به پرداخت 82.5 درصد از سهم خرید تاکسی و اتوبوس و 50 درصد از سهم توسعه ناوگان ریلی شهری (مترو) است ولی متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی در جهت ارائه این تسهیلات انجام نداده است.
 
به گزارش خبر خودرو، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: جلوگیری از تردد خودروهای تک سرنشین یکی از عوامل بسیار موثر در کاهش آلودگی هوای شهر تهران است.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: البته انجام این عمل در ایامی که آلودگی هوای شهر تهران در حالت بحران به سر می برد اثرگذار خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: برای جایگزینی خودروهای تک سرنشین و ترغیب شهروندان به استفاده از شبکه حمل و نقل عمومی فراهم سازی زیرساخت ها در اولویت قرار دارد لذا تامین این ظرفیت ها بایستی در بخش های مختلف ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، مترو و تاکسی صورت گیرد تا به شکل فرهنگی همه جانبه درآید و کلیه شهروندان به استفاده از این وسایل نقلیه روی آورند.

وی اظهار داشت: وسایل نقلیه عمومی از نظر تولید آلایندگی در وضعیت مطلوبی نیستند بنابراین برای کاهش این میزان آلودگی و فراهم سازی زیرساخت های کمی و کیفی شبکه حمل و نقل باید به ورود خودروهای هیبریدی و برقی باکیفیت توجه شود چرا که این خودروها از حداقل میزان تولید آلایندگی برخوردارند و مطابق استانداردهای بین المللی تولید شده اند.

قناعتی اذعان داشت: با ورود خودروهای هیبریدی و برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی سطح کیفیت خدمات دهی به شهروندان ارتقا یافته و آنها به استفاده از این وسایل نقلیه ترغیب می شوند.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان بیان کرد: دولت موظف به پرداخت 82.5 درصد از سهم خرید تاکسی و اتوبوس و 50 درصد از سهم توسعه ناوگان ریلی شهری (مترو) است ولی متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی در جهت ارائه این تسهیلات انجام نداده است.
 
به گزارش خبر خودرو، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: جلوگیری از تردد خودروهای تک سرنشین یکی از عوامل بسیار موثر در کاهش آلودگی هوای شهر تهران است.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: البته انجام این عمل در ایامی که آلودگی هوای شهر تهران در حالت بحران به سر می برد اثرگذار خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: برای جایگزینی خودروهای تک سرنشین و ترغیب شهروندان به استفاده از شبکه حمل و نقل عمومی فراهم سازی زیرساخت ها در اولویت قرار دارد لذا تامین این ظرفیت ها بایستی در بخش های مختلف ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، مترو و تاکسی صورت گیرد تا به شکل فرهنگی همه جانبه درآید و کلیه شهروندان به استفاده از این وسایل نقلیه روی آورند.

وی اظهار داشت: وسایل نقلیه عمومی از نظر تولید آلایندگی در وضعیت مطلوبی نیستند بنابراین برای کاهش این میزان آلودگی و فراهم سازی زیرساخت های کمی و کیفی شبکه حمل و نقل باید به ورود خودروهای هیبریدی و برقی باکیفیت توجه شود چرا که این خودروها از حداقل میزان تولید آلایندگی برخوردارند و مطابق استانداردهای بین المللی تولید شده اند.
قناعتی اذعان داشت: با ورود خودروهای هیبریدی و برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی سطح کیفیت خدمات دهی به شهروندان ارتقا یافته و آنها به استفاده از این وسایل نقلیه ترغیب می شوند.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان بیان کرد: دولت موظف به پرداخت 82.5 درصد از سهم خرید تاکسی و اتوبوس و 50 درصد از سهم توسعه ناوگان ریلی شهری (مترو) است ولی متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی در جهت ارائه این تسهیلات انجام نداده است.
 
به گزارش خبر خودرو، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: جلوگیری از تردد خودروهای تک سرنشین یکی از عوامل بسیار موثر در کاهش آلودگی هوای شهر تهران است.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: البته انجام این عمل در ایامی که آلودگی هوای شهر تهران در حالت بحران به سر می برد اثرگذار خواهد بود.
وی در ادامه تصریح کرد: برای جایگزینی خودروهای تک سرنشین و ترغیب شهروندان به استفاده از شبکه حمل و نقل عمومی فراهم سازی زیرساخت ها در اولویت قرار دارد لذا تامین این ظرفیت ها بایستی در بخش های مختلف ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، مترو و تاکسی صورت گیرد تا به شکل فرهنگی همه جانبه درآید و کلیه شهروندان به استفاده از این وسایل نقلیه روی آورند.

وی اظهار داشت: وسایل نقلیه عمومی از نظر تولید آلایندگی در وضعیت مطلوبی نیستند بنابراین برای کاهش این میزان آلودگی و فراهم سازی زیرساخت های کمی و کیفی شبکه حمل و نقل باید به ورود خودروهای هیبریدی و برقی باکیفیت توجه شود چرا که این خودروها از حداقل میزان تولید آلایندگی برخوردارند و مطابق استانداردهای بین المللی تولید شده اند.

قناعتی اذعان داشت: با ورود خودروهای هیبریدی و برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی سطح کیفیت خدمات دهی به شهروندان ارتقا یافته و آنها به استفاده از این وسایل نقلیه ترغیب می شوند.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان بیان کرد: دولت موظف به پرداخت 82.5 درصد از سهم خرید تاکسی و اتوبوس و 50 درصد از سهم توسعه ناوگان ریلی شهری (مترو) است ولی متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی در جهت ارائه این تسهیلات انجام نداده است.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.