بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

◄ تردد 122 هزار مسافر از پایانه مرزی سرو ارومیه

مدیر پایانه مرزی سرو شهرستان ارومیه از تردد بالغ بر ۱۲۲ هزار مسافر از این پایانه مرزی تا پایان بهمن ماه سال جاری خبر داد.

تردد 122 هزار مسافر از پایانه مرزی سرو ارومیه
تین نیوز |

چنگیز جهانگیری اظهار کرد: با توجه به واکسیناسیون سراسری و برداشتن محدودیت‌های تردد شاهد رشد چشمگیر بالغ بر ۲۳۳ درصدی تردد مسافران از پایانه مرزی سرو در یازده ماهه گذشته سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

به گزارش تین نیوز، وی ادامه داد: در همین مدت با رشد بالغ بر ۶۷۶ درصد نسبت به سال گذشته، ۱۸۸۴۷ تردد کامیون نیز از طریق این پایانه مرزی انجام گرفته است که شامل ۲۵۷۲ کامیون ورودی و ۱۶۲۷۵ کامیون خروجی بوده است.

جهانگیری گفت: تا پایان بهمن ماه سال جاری با برداشتن محدودیت‌های مسافری ۲۳ ناوگان اتوبوسی از طریق پایانه مرزی سرو تردد کردند که شامل ۱۱ اتوبوس ورودی و ۱۲ اتوبوس خروجی بوده و این در حالی است که در زمان مشابه سال گذشته هیچ گونه تردد ناوگان اتوبوسی در این پایانه انجام نشد.

وی با بیان اینکه قبل از اخذ عوارض و شیوع ویروس کرونا میزان تردد مسافران منطقه مرزی سرو، سالانه به بیش از یک میلیون نفر می‌رسید، اظهار داشت: شرایط وضع شده و شیوع ویروس کرونا تردد مسافران را کاهش داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.