بازدید سایت : ۶۴۱۰۰

۲۰ جرثقیل فوق سنگین وارد چرخه حمل و نقل کشور شد

امروز (۴ مرداد) ۲۰ جرثقیل فوق سنگین ۵۰، ۵۵ و ۹۰ تنی خدمات لجستیک و ۱۲ تجهیز آتش نشانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران وارد چرخه حمل و نقل کشور شد.

۲۰ جرثقیل فوق سنگین وارد چرخه حمل و نقل کشور شد
تین نیوز |

امروز (۴ مرداد) ۲۰ جرثقیل فوق سنگین ۵۰، ۵۵ و ۹۰ تنی خدمات لجستیک و ۱۲ تجهیز آتش نشانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران وارد چرخه حمل و نقل کشور شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، امروز (پنجشنبه، ۴ مردادماه) ۲۰ جرثقیل فوق سنگین ۵۰، ۵۵ و ۹۰ تنی خدمات لجستیک و ۱۲ تجهیز آتش نشانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران وارد چرخه حمل و نقل کشور شد. این برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که جرثقیل های سنگین تأمین و به کارگیری می شود.

کریدور شمال به جنوب، یک کریدور استراتژیک است

امید حسین ابیانه نظری سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به بهره برداری از ۲۰ جرثقیل فوق سنگین ۵۰، ۵۵ و ۹۰ تن در کشور بی نظیر است، گفت: در کنار آن ۱۲ تجهیز آتش نشانی جدید تهیه شده است و این شرکت توانسته رشد خوبی در این زمینه ها داشته باشد.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه تاکید کرد: شرکت انبارهای عمومی دارای ۱۴ شرکت زیر مجموعه این سازمان با ۶۰ سال قدمت است و در این مدت تجهیزات خوبی مانند لیفتراک ساخت داخل برای آن تهیه شده بود و در این زمینه پیشگام هستیم و سال گذشته ۱۰۰ لیفتراک به مجموعه این شرکت اضافه شد و امروز ۲۰ جرثقیل فوق سنگین وارد چرخه حمل و نقل می شود که در کشور بی نظیر است.

این مسؤول افزود: تهیه ۱۲ تجهیز آتش نشانی جدید اقدام مهم دیگری است و اگر تجهیزات باشد همکاران ما می توانند خدمات بهتری ارائه بدهند که این مساله عایدی درآمد بهتری نیز دارد؛ همچنین پارک لجستیکی در حال طی کردن فرایند شکل گیری است و نویدی برای آغاز حرکت جدی و اساسی که مأموریت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی است،

وی با اشاره به اینکه مأموریت اصلی ما لجستیک کشور است و در هیچ کجا مانند انبارهای گمرکی نمی تواند لجستیک کشور را تأمین کند، خاطرنشان کرد: در این مدت تناژ صادرات حدود ۸ درصد و واردات ۶ درصد افزایش پیدا کرده است. در این بخش همکاران ما توانسته اند نزدیک به ۲۰ درصد از این حجم را مدیریت کنند، یعنی ۲.۵ برابر آنچه که در توسعه کشور صورت گرفته، توسط مجموعه انبارهای عمومی جذب شده است.

ابیانه نظری تصریح کرد: کریدور شمال به جنوب یکی از موارد مهمی است که باید در آینده دنبال شود و ما باید در مجموعه کاسپین حضور پیدا کنیم چرا که اگر وجود نداشته باشیم حلقه وصل حمل و نقل از بین خواهد رفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • گمرک پاسخ

    این همه هزینه برای نمایش چی جرثقیلی که هنوز وارد کشور نشده گمرک چیکارس ؟؟؟
    از جیب بازنشسته خیلی راحت هزینه میکنید
    مدیر عامل انبارها بیشتر به فکر عکس و فیلمه چون تاحالا هیچ جا اسمش نبوده داره برا خودش تبلیغ میکنه

  • جلفا پاسخ

    لطفاً به داد شرکت جلفا برسید
    سو مدیریت ... شرکت را به نابودی کشونده است.

    • کارمند شرکت جلفا

      دوستمان ناانصافی میکنند . تا دوسال قبل شرکت جلفا قادر به پرداخت حقوق پرسنل نبود . دو سال است که نه تنها شرکت سود ده شده بلکه در سال جاری رکورد رشد درآمد و عملیات را در بین شرکتها زده است .

  • سليمي پاسخ

    خروج جرثقيل ها از گارانتي به دليل دستكار و حركت دكل جرثقيل ها بدون هماهنگي واردكننده.

  • ابیانه دلال پاسخ

    مغایرت در اظهار گمرکی و پولشویی در چین . دو هدف دارم یکی دستاوردسازی دوم چه پولی گیرم آمد .چه جای خوبی است انبارهای عمومی .

  • پیگیر پاسخ

    یکی دیگر از مواردی که ابهامات زیادی در اون هست تسهیلاتی است که از" اعتبار ایجاد شده ناشی از سپرده های شرکتها نزد بانکها "به افراد پرداخت شده امیدواریم این موضوع از سوی دستگاههای نظارتی بررسی بشه که چه افرادی،باچه نسبتهایی درچند فقره و چند نوبت و از کدام بانکها با چه میزان سود تسهیلات دریافت کردند و اینکه فرایند شناسایی و معرفی وام گیرندگان چگونه بوده

    • قاسم گودرزی

      ابهام نیست ‌و خبر موثق است