بازدید سایت : ۳۸۰۸۸

◄ دلنوشته مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری درباره بغض پزشکیان بخاطر تلفات جاده ها؛ با خدا حساب کنید هر دل شکسته چند؟

سید حسین میرشفیع رئیس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری در دلنوشته ای با خطاب قرار دادن مسعود پزشکیان رئیس جمهور با بغض رئیس جمهور بخاطر تلفات جاده ها ابراز همدلی و بر ضرورت اقدامی عاجل در جهات کاهش قربانیان تصاددفات جاده ای تاکید کرد.

دلنوشته مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری درباره بغض پزشکیان بخاطر تلفات جاده ها؛ با خدا حساب کنید هر دل شکسته چند؟
تین نیوز |

سید حسین میرشفیع رئیس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری در دلنوشته ای با خطاب قرار دادن مسعود پزشکیان رئیس جمهور با بغض رئیس جمهور بخاطر تلفات جاده ها ابراز همدلی و بر ضرورت اقدامی عاجل در جهات کاهش قربانیان تصاددفات جاده ای تاکید کرد.

سید حسین میر شفیع با خطاب قراردادن رئیس جمهور نوشته است؛

جناب آقای دکتر پزشکیان رییس جمهور محترم

 بغض شما را در اجلاس خانواده دیدم و دلم سوخت.

 دلم برای خانواده‌های ۲۰ هزار کشته تصادفات رانندگی در سال هم می‌سوزد. این خواسته بزرگی نیست که کسانی که زندگی، عزیزان و مال‌شان در جاده‌هاست و همیشه نگران فردایشان هستند بخواهند حمل و نقل کشور مسئول و متولی مشخص و پاسخگو داشته باشد.
می‌گویند مجلس و دولت و  تشکل‌های صنفی و تخصصی و کارکنان راه و شهرسازی با تفکیک این وزارتخانه موافقند اما برخی، دکتر پزشکیان را از هزینه‌های غیر واقعی تفکیک می‌ترسانند.

 با خدا حساب کنید، هر دل شکسته چند؟

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مرتضی نوروزی پاسخ

    احسنت



  • ناشناس پاسخ

    بغض نکن یه کاری بکن مملکت به فنا رفت

  • ناشناس پاسخ

    آفرین سید بزرگوار

  • ناشناس پاسخ

    باسلام، یکی از علل تصادفات جاده ای کمبود ناوگان عمومی بین شهری می باشد که با توجه به این کمبود افراد مجبورند برای سفرهای بین شهری از اتومبیل شخصی استفاده نمایند که اکثر موجب تصادفات جاده ای می گردد.‌اگرچه سفر با ناوگان‌های مسافر بری ایمن‌تر می باشد لیکن در این چند سال اخیر بعلت گرانی ناوگان و گرانی و کمبود وسایل یدکی و فرسودگی ناوگان اکثر بنگاه‌های مسافربری با کمبود ماشین برای حمل مسافر روبرو هستند،آنچه را که در همین هفته جاری در خصوص کمبود ناوگان مسافری اینجانب شاهد آن بودم برایتان باز گو می کنم، .

  • ناشناس پاسخ

    ادامعه کامنت قبل:
    رویال سفر در سالهای گذشته در ساعات روز معمولا ۳ نوبت از تهران به انزلی و برعکس اتوبوس در اختیار داشت .متاسفانه در حال حاظر روزانه فقط یک سرویس و آنهم در ساعت ۱ بامداد از تهران به انزلی و برعکس یک سرویس ساعت ۴ بعد از انزلی به تهران می باشد .کمبود اتوبوس مسافربری عرضه اتومبیلهای شخصی را در جاده ها افزایش و در نتیجه تصادفات جاده ای را افزایش می دهد، دست اندرکاران حمل و نقل کشور لازم است برای جلوگیری از تصادفات جاده ای و خسارات مربوطه و حتی شرکتهای بیمه در خصو ص سرمایه گذاری حمل و نقل عمومی فکری بیاندیشند،تا فجایعی در جاده ها که بنیان‌ خانواده هارا نابود می کند پدید نیاید.

  • وحید راهواره پاسخ

    با سلام احسنت به جناب مهندس میرشفیع تمام کارکنان این وزارت خانه نیز موافق تفکیک هرچه سریعتر هستند واقعا بصورت غیرتخصصی درحال نابودی سرمایه های ملی هستند...

  • ناشناس پاسخ

    درود برشما در مورد ادغام وزارت راه بوگارت مسکن و شهر سازی بعرض تان می‌رساند در زمان دولت آقای احمدی نژاد وزیر وقت وزارت راه را بعلت کم کاری وسیاسی کاری توسط مجلس شورای اسلامی استیضاح شد چون باب میل رئیس جمهور محترم نبود آقای دکتر احمدی نژاد بدون هیچگونه آینده نگری بالجبازی با مجلس محترم این دو وزارتخانه را ادغام فرمودند. که نتیجه این شد هم بخش مسکن وهم بخش حمل ونقل و راه دچار مشکلات عدیده گردیده اند. در نتیجه امید داریم با تفکیک این دو وزارتخانه وزارت مسکن و شهر سازی وزارت راه وترابری از این .ضعیت خارج شوند ارادتمند حاج محمد علی با سابقه پنجاه در امور حمل ونقل