بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

عملیات اجرایی بازگشایی جاده شمشک به دیزین آغازشد

عملیات اجرایی بازگشایی جاده شمشک به دیزین آغازشد
تین نیوز

 

طی سنوات گذشته ریزش های مکرر در جاده شمشک به دیزین موجب تخریب کامل ۲ کیلومتر از این جاده شده بود که در ۲ ماه گذشته عملیات ریزش برداری، تسطیح و زیرسازی آن با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اظهار داشت: طی سنوات گذشته ریزش های مکرر در جاده شمشک به دیزین موجب تخریب کامل ۲ کیلومتر از این جاده شده بود که طی ۲ ماه گذشته عملیات ریزش برداری، تسطیح و زیرسازی آن با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد انجام شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل بافت کوه های این منطقه، ریزش مداوم در طول مسیر وجود دارد، افزود: برای رفع این مشکل مجوزهای لازم برای احداث دیوار حائل در مناطق ریزشی اخذ شده است و در مرحله برگزاری مناقصه و انعقاد قرارداد می باشد. زندی فر اعتبار در نظرگرفته شده برای بازگشایی محور را ۱۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد. شایان ذکر است محور شمشک به دیزین به طول ۸ کیلومتر است که نیمی از آن در استان البرز و نیمی دیگر آن دراستان تهران است و این مسیر از سال ۱۳۹۴ به دلیل ریزش های مکرر و نبود ایمنی کافی مسدود شده است .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.