حذف همه مجوزهای قدیمی کاغذی تا پایان سال و لزوم صدور مجوز الکترونیک
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از لزوم تبدیل مجوزهای کاغذی تا پایان سال به شناسه یکتا یا مجوز الکترونیک خبر داد.
![حذف همه مجوزهای قدیمی کاغذی تا پایان سال و لزوم صدور مجوز الکترونیک](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/yze7jiZhXimi/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLNbGbZYwq87w/%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86+%D8%AC%D9%86%D8%AA%DB%8C.jpg)
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از لزوم تبدیل مجوزهای کاغذی تا پایان سال به شناسه یکتا یا مجوز الکترونیک خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: تبدیل مجوزهای کاغذی تا پایان سال به مجوز الکترونیک توسط مشاوران املاک دارای پروانه کسب یک ضرورت است.
وی گفت: بر اساس قانون، فرآیند تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیک غیرحضوری و رایگان است و با وجود پروانه کاغذی معتبر و کارت ملی در کمتر از پنج دقیقه از درگاه ملی مجوزها به آدرس mojavez.ir این فرآیند قابل انجام است.
جنتی تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ معیار داشتن پروانه، شناسه یکتاست و بانک ها، قوه قضائیه و دولت فقط شناسه یکتا را به عنوان پروانه کسب مشاوران املاک معتبر می شناسند.