راه اندازی کلینیک مشاوره شهری شهرداری تهران
از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری، کلینیک مشاوره شهری شهرداری تهران راه اندازی شد
![راه اندازی کلینیک مشاوره شهری شهرداری تهران](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/vr4pniUC2hJB/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLAlscsvdRnE0/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B9%D9%84%DB%8C+%D8%A7%D9%84%D9%81%D8%AA+%D9%BE%D9%88%D8%B1.jpg)
از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری، کلینیک مشاوره شهری شهرداری تهران راه اندازی شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز نوسازی و تحول اداری، محمدعلی الفت پور رئیس این مرکز گفت: این اقدام در راستای اجرای سیاست اول از سیاست های دوازده گانه شهردار تهران مبنی بر مردمی سازی اداره امور شهر و با هدف تکریم ارباب رجوع، پاسخ دهی برخط، صرفه جویی در هزینه و زمان شهروندان انجام شد.
به گفته الفت پور در فاز اول و به صورت پایلوت، خبرگان و افراد متخصص از حوزه شهرسازی و معماری شناسایی شده و با در نظر گرفتن شیفت بندی روزانه، تلفن ویپ این افراد برای پاسخ دهی فعال و پاسخگوی شهروندان شد.
وی با اشاره به اینکه این طرح از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: حسب ارزیابی سوالات شهروندان از سوی سامانه مدیریت ۱۳۷، سایر حوزه های تخصصی شهرداری اعم از حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، مالی و اقتصاد شهری نیز جهت ارائه خدمات مشاوره تلفنی به شهروندان در این طرح همکاری می کنند.
الفت پور در پایان تصریح کرد: اجرای این طرح در کنار سایر پروژه های مردمی مانند به روزرسانی FAQ (سوالات متداول شهروندان) در پرتال شهرداری تهران، میزان رضایت مندی شهروندان از عملکرد سازمان و سطح آگاهی آنها از اقدامات و قوانین موجود در حوزه های تخصصی مدیریت شهری را افزایش می دهد.