پایان امسال دسترسی جدید به گیشا فراهم می شود| ایجاد زیرگذر جنوب به جنوب در بزرگراه شهید چمران
ایجاد خروجی به خیابان نصر (گیشا) از وسط زیر گذر باعث میشود که حقوق مکتسبین مغازه های بالا دست آنجا ضایع شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره پل گیشا که در سال ۱۳۹۸ برچیده شد و طرح های جایگزینی آن گفت: ایجاد خروجی به خیابان نصر (گیشا) از وسط زیر گذر باعث می شود که حقوق مکتسبین مغازه های بالا دست آنجا ضایع شود.
به گزارش تین نیوز به نقل از همشهری آنلاین؛ هادی حق بین درباره حواشی پیرامون پل گیشا که به دلیل ناایمن بودن برچیده شده بود گفت: این رمپ خروجی از زیرگذر نصر (گیشا) که در بزرگراه جلال آل احمد قرار گرفته قرار نیست باز شود و کار عمرانی در آن انجام شود.
او همچنین در این باره افزود: واقعیت این است که ایجاد خروجی به خیابان نصر (گیشا) از وسط زیر گذر باعث می شود که حقوق مکتسبین مغازه های بالا دست آنجا ضایع شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: در این شرایط طرح جایگزین پیشنهاد شد و زیرگذر جنوب به جنوب چمران بالاتر از تقاطع خیابان نصر (گیشا) روبروی بوستان گفت وگو در حال اجراست و امسال به بهره برداری می رسد.
حق بین یادآور شد: پس از افتتاح این طرح رانندگانی که می خواهند وارد کوی نصر(گیشا) از بزرگراه جلال آل احمد شوند، وارد بزرگراه چمران شده و با استفاده زیرگذر جنوب به جنوب بر می گردند و در نهایت وارد کوی نصر (گیشا) می شوند.
پل موقتی که دائمی شد
سال ۹۸ پل نصر (گیشا) به دلیل ناایمن بودن برچیده و زیر گذری جای آن در مسیر جلال آل احمد احداث شد اما ایجاد رمپ ورودی خیابان کوی نصر از طریق این زیرگذر مسکوت ماند. پل نصر (گیشا) در دهه ۱۳۵۰ هجری شمسی، به مناسبت بازی های آسیایی ۱۹۷۴ میلادی احداث شده بود و قرار بود کاربری موقت داشته باشد اما حدود نیم قرن پابرجا ماند.
پل نصر (گیشا) در امتداد بزرگراه جلال آل احمد و عمود به ضلع جنوبی خیابان کوی نصر (گیشا) در محدوده جنوب شرق منطقه ۲ تهران قرار داشت و یک خروجی از جلال آل احمد به خیابان نصر (گیشا) داشت اما پس از برچیده شدن و احداث زیرگذر هیچگاه این رمپ ورودی خیابان باز نشد و جلوی آن نیوجرسی قرار داده شد.
این موضوع منجر به این شد که خودروها برای ورود به خیابان نصر (گیشا) متحمل ترافیک و پیمایش مسیر بیشتری شوند.