بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

جدیدترین قیمت اجاره خانه در جنوبی ترین نقطه تهران

بازار اجاره در منطقه 20 تهران هم داغ شد . به گفته مشاوران ملکی قیمت رهن کامل یک آپارتمان از متری 8 میلیون تومان آغاز و بسته به امکانات تا متری 13 میلیون تومان می رسد .

جدیدترین قیمت اجاره خانه در جنوبی ترین نقطه تهران
تین نیوز

یک واسطه گر ملکی در منطقه 20 پایتخت، با اشاره به افزایش متقاضی رهن و اجاره در این منطقه می گوید: برای اجاره هرمترمربع مسکن دست کم باید 8 میلیون تومان در نظر داشت و این رقم بسته به امکانات آن واحد تا 13 میلیون تومان نیز افزایش می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اکوایران، به گفته وی، رهن و اجاره خانه در این منطقه نسبت به سال گذشته، حدود 30 درصد افزایش یافته است و در محله دیلمان،  برای رهن کامل واحدی با 100 مترمربع زیربنا و دارای امکانات، حداقل یک میلیارد تا یک میلیارد و 250 میلیون تومان باید در نظر داشت.

مشاهدات ما نشان می دهد که برای رهن کامل واحدی 75 متری و 8 سال ساخت در دیلمان، 650 میلیون تومان و در محله سرتخت، برای آپارتمانی 115 متری، نوساز و دارای امکانات، یک میلیارد و 450 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در محله شهادت نیز، با 300 میلیون تومان می توان به صورت رهن کامل واحدی 60 متری و بدون امکانات و در محله حمزه آباد، واحدی 41 متری و دارای آسانسور و انباری را با 4001 میلیون تومان رهن اجاره کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.