بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

تبلیغات سه بعدی بزرگراهی نیاز به مجوز جداگانه شورای شهر ندارد

برای تبلیغات شهری سه بعدی نیازی به اخذ مجوز جداگانه از شورای شهر نیست ضمن اینکه نباید برای هر تبلیغی در محیط شهر مجوزی از شورا اخذ شود.

تبلیغات سه بعدی بزرگراهی نیاز به مجوز جداگانه شورای شهر ندارد
تین نیوز

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: برای تبلیغات شهری سه بعدی نیازی به اخذ مجوز جداگانه از شورای شهر نیست ضمن اینکه نباید برای هر تبلیغی در محیط شهر مجوزی از شورا اخذ شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، اخیرا تبلیغات شهری سه بعدی با ابعاد بزرگ به صورت ماکت کالا یا ابزار در سطح بزرگراه های شهر تهران مشاهده می شود.

این تبلیغات جذاب که در برخی بزرگراه های شهر تهران قابل رویت است، بعضا متحرک بوده و حرکت اندکی دارند که شاید باعث حواس پرتی رانندگان شود.

تبلیغات سه بعدی بزرگراهی1

علیرضا نادعلی اظهار کرد: شورای شهر تنها سیاست ها و قواعد کلی را در شهر به مدیران شهری گوشزد می کند و البته بر انجام آن سیاست تاکید دارد اما موضوع تبلیغات شهری در حیطه وظایف سازمان زیباسازی شهرداری تهران است.

 

نادعلی در ادامه گفت: تبلیغات شهری در سازمان زیباسازی نیز قواعد خاص خود را دارد که خوشبختانه این سازمان خارج از چارچوب عدول نمی کند.

وی با بیان اینکه وجود تبلیغات شهری سه بعدی در فضای شهری بزرگراهی خوب است، تاکید کرد: هرچند وجود این تبلیغات سبب نشاط بیشتر فضای بزرگراهی می شود اما باید جانمایی درستی برای آنها در نظر گرفته شود تا موجبات حواس پرتی رانندگان را فراهم نکند.

تبلیغات سه بعدی بزرگراهی

وی با بیان اینکه تبلیغات سه بعدی از قدیم الایام بوده است و چیز جدیدی نیست، ادامه داد: این تبلیغات فقط در برخی دوره ها کمتر یا بیشتر شده است.

 

نادعلی اضافه کرد: برای آنکه این تبلیغات بیلبودی در سطح بزرگراه ها مشکلی برای رانندگان ایجاد نکند باید به مبحث ترافیکی آن توجه شود.

وی ادامه داد: خو بهترین کار برای تبلیغات مناسب و بدون حادثه آن است که شهرداری تهران با پلیس راهورتعامل کند تا جایگاه های مناسبی برای عرضه تبلیغات سه بعدی جانمایی و در نظر گرفته شود.

به گزارش ایرنا، تبلیغات محیطی در ایران از دیرباز تاکنون میان تبلیغ کنندگان و صاحبان برندها و حتی میان نهادهای فرهنگی طرفداران زیادی داشته و دارد.

تبلیغات سه بعدی بزرگراهی2

تبلیغات محیطی از منظر محتوایی به دو نوع تبلیغات فرهنگی و تبلیغات تجاری تقسیم می شود که در سازه هایی همچون بیلبورد، استرابورد، عرشه پل و غیره به نمایش در می آید.

دیجیتالی شدن بیلبوردها و استفاده از فناوری ها در تبلیغات محیطی از قابل توجه ترین پیشرفت ها در زمینه تبلیغات محیطی است.

امکان نمایش چندین تبلیغ روی یک صفحه نمایش دیجیتال و کنترل بیشتر مالکان بر رسانه ها و نتایج نهایی تبلیغات، از دیگر مزیت های تبلیغات محیطی دیجتال است.

براساس برآوردهای آماری؛ سهم تبلیغات محیطی در ایران حدود ۲۸ درصد است که دومین جایگاه را در میان رسانه های تبلیغاتی، بر اساس میزان هزینه کرد دارد.

به اعتقاد کارشناسان حوزه تبلیغ، تبلیغات محیطی دیجیتال به علت وضوح و شفافیت بالا باعث افزایش جلب توجه مخاطب می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.