بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

آماده باش کامل پلیس راهور پایتخت برای تاسوعا و عاشورا

احتمال اعمال محدودیت مقطعی تردد در برخی معابر

آماده باش کامل پلیس راهور پایتخت برای تاسوعا و عاشورا
تین نیوز

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آماده باش کامل پلیس راهور برای تامین ایمنی ترافیکی عزادارای های تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: در شب تاسوعا، روز تاسوعا، شب عاشورا، روز عاشورا و شب شام غریبان شاهد حضور شمار زیادی از عزاداران حسینی در معابر و محل های برگزاری مراسم های عزاداری هستیم و از این رو ماموران پلیس راهور نیز برای تامین ایمنی ترافیکی عزاداران و همچنین تامین نظم در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهور در نقاط مختلف شهر و به خصوص در اطراف و معابر منتهی به محل های برگزاری مراسم های عزاداری مستقر خواهند شد، گفـت: همچنین با تدابیر اتخاذ شده، حرکت هیات ها و دسته جات عزاداری نیز مدیریت خواهد شد، تا اخلالی در روند ترافیک ایجاد نشود.

موسوی پور از احتمال ایجاد محدودیت موقت تردد در برخی از میادین و معابر اصلی شهر برای برگزاری نماز ظهر روز عاشورا خبر داد و گفت: در ظهر عاشورا در میادین مهم نماز ظهر برگزار می شود. این محل ها از قبل شناسایی و مشخص شده و از این رو در معابر منتهی به محل برگزاری نماز ظهر عاشورا محدودیت ترافیکی به صورت مقطعی اجرا خواهد شد. 

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه لازم است که عزاداران نیز با پلیس همراهی داشته باشند، گفت: عزادارانی که با موتور سیکلت تردد می کنند، حتما از کلاه ایمنی استفاده کرده و موتور خود را در جای مناسب پارک کنند. خودروهای سواری نیز باید در محل های مناسب پارک شود. همکاران من در محل های شلوغ امکان پارک مورب را فراهم کرده اند. همچنین از رانندگان نیز تقاضا داریم که با دقت بیشتری رانندگی کرده و توجه داشته باشند که در این ایام اکثر عزاداران حسینی لباس مشکی بر تن داشته و این موضوع دید آنان را در ساعات تاریکی هوا کاهش می دهد.

وی همچنین گفت که تردد کامیون ها در شب تاسوعا و عاشورا تا ساعت دو بامداد ممنوع است و در همین راستا نیز ماموران پلیس در معابر حاشیه ای مستقر شده و از تردد خودروهای سنگین جلوگیری خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.