بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

رفع مشکلات پایانه حمل و نقل کالای استان تهران اولویت فرمانداری بهارستان

مشکلات این پایانه تا رفع کامل در دستور کار فرمانداری و مسئولین شهرستان قرار دارد.

رفع مشکلات پایانه حمل و نقل کالای استان تهران اولویت فرمانداری بهارستان
تین نیوز

فرماندار بهارستان با اشاره به بازدید آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید از پایانه حمل و نقل کالای استان در این شهرستان گفت: مشکلات این پایانه تا رفع کامل در دستور کار فرمانداری و مسئولین شهرستان قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عبدالله نوحی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پایانه حمل و نقل کالای استان تهران ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) اظهار داشت: برای اولین بار ، رئیس جمهور جهت بررسی مشکلات حمل و نقل و رانندگان از این پایانه بازدید کرد که در همین راستا مسائل و مشکلات این پایانه تا رفع کامل مشکلات در دستور کار فرمانداری و مسئولین شهرستان قرار دارد.

نوحی در ادامه افزود: پیگیری مصوبات باید در اولویت مسئولین این پایانه نیز قرار گیرد و به فرموده رئیس جمهور ، مهم ترین اصل در به سرانجام رسیدن مصوبات، پیگیری مسائل است که باید با جدیت انجام شود.

در ادامه این جلسه، اعضای حاضر از بخش های مختلف پایانه بازدید و مشکلات را احصاء کردند.

روز ۱۵ دی ۱۴۰۱ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در برنامه سفر خود به شهرستان بهارستان، به صورت سرزده به پایانه حمل و نقل کالای استان تهران رفت و پای درد دل رانندگان باری نشست.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در برنامه سفر خود به شهرستان بهارستان، بدون برنامه ریزی قبلی به پایانه حمل و نقل کالاهای استان تهران رفت و در جریان مشکلات و دغدغه های رانندگان قرار گرفت.

مهمترین دغدغه و مطالبه رانندگان در این دیدار سرزده، اصلاح ناوگان فرسوده خودرویی بود ؛ جالب اینکه در اثنای این دیدار ، مهرداد بذرپاش ، وزیر راه و شهرسازی هم حضور داشت و از همراهان رییس جمهور بود.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید سرزده از پیش بینی تسهیلات دولت برای نوسازی خودروهای فرسوده به خصوص در حوزه حمل و نقل باری خبر داد.

شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.