بازدید سایت : ۳۵۸۹۲

چگونگی روند پیشرفت پروژه های حوزه خدمات شهری در مناطق ۵ و ۶

در جلسه شورای راهبری حوزه خدمات شهری، روند پیشرفت پروژه های حوزه خدمات شهری در مناطق ۵ و ۶ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات موجود صادر شد.

چگونگی روند پیشرفت پروژه های حوزه خدمات شهری در مناطق ۵ و ۶
تین نیوز

در جلسه شورای راهبری حوزه خدمات شهری، روند پیشرفت پروژه های حوزه خدمات شهری در مناطق ۵ و ۶ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات موجود صادر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، نشست شورای راهبری حوزه خدمات شهری با حضور مهندس حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، نجفی مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، داوود گودرزی شهردار منطقه ۵، روحانی شهردار منطقه ۶، عطایی سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاون سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، معاونین خدمات شهری مناطق ۵ و ۶، مشاوران و مدیران ارشد این معاونت با محوریت بررسی چگونگی روند پیشرفت پروژه های حوزه خدمات شهری در مناطق ۵ و ۶ برگزار شد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات شهرداران و معاونین خدمات شهری مناطق ۵ و ۶ در خصوص پیگیری موضوعات حوزه خدمات شهری، گفت: برگزاری این جلسات منجر به تسریع در پیشرفت پروژه های حوزه خدمات شهری خواهد شد. بنابراین پس از احصاء و رصد نقاط قوت و ضعف در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع موضوعات و مشکلات موجود اقدام شود.

نظری با اشاره به این که بیشترین ردیف اعتبارات در حوزه خدمات شهری را پروژه های سرمایه ای دارند، اظهار کرد: از اینرو با برگزاری این جلسات این معاونت در جریان روند پیشرفت پروژه های حوزه خدمات شهری قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تشکیل این جلسات برای طرح دغدغه ها، مشکلات و موضوعات مختلف مناطق ۲۲ گانه در حوزه خدمات شهری است و ما از تمامی توان خود برای حل و مرتفع نمودن مشکلات مناطق استفاده خواهیم کرد و انتظارات و برنامه هایمان را به مناطق اعلام می کنیم که پروژه های حوزه خدمات شهری در موحد مقرر به بهره برداری برسند.

گفتنی است در جریان این جلسه گودرزی شهردار منطقه ۵ و روحانی شهردار منطقه ۶ به ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت مناطق ۵ و ۶ در حوزه های مختلف خدمات شهری پرداختند و انتظارات و درخواست های آن مناطق جهت تسهیلگری در روند پیشرفت پروژه ها و رفع برخی از مشکلات مناطق فوق مطرح گردید.

همچنین در این جلسه گزارشاتی در خصوص پیشرفت ریالی و فیزیکی پروژه ها، پروژه های مستمر و غیر مستمر در حوزه خدمات شهری مناطق مذکور مطرح و در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات این مناطق پرداخته شد و دستورات لازم در جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.