بازدید سایت : ۴۱۱۲۰

نماینده تهران: قرارداد شهرداری پایتخت با چین با هدف تامین رفاه مردم است

مجلس از هر اقدام مدیریت شهری برای تامین رفاه، آرامش و آسایش مردم حمایت خواهد کرد.

نماینده تهران: قرارداد شهرداری پایتخت با چین با هدف تامین رفاه مردم است
تین نیوز

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره قرارداد حمل و نقلی شهرداری تهران با چین گفت: مجلس از هر اقدام مدیریت شهری برای تامین رفاه، آرامش و آسایش مردم حمایت خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، قرارداد منعقد شده شهرداری تهران با چین در راستای توسعه حمل و نقل عمومی بوده و قرار است تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی، ۵۰ هزار تاکسی انرژی نو، ۱۰ هزار ون و مینی بوس و ۱۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی به ناوگان حمل و نقل پایتخت افزوده شود.

با توجه به فرسوده بودن بیش از نیمی از ۸۰ هزار دستگاه تاکسی و حدود چهار هزار اتوبوس فرسوده در شهر تهران، این قرارداد در راستای هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و توسعه ناوگان تاکسی، اتوبوس، ون و موتورسیکلت های برقی با کشور چین منعقد شده است.

حجت الاسلام حمید رسایی درباره اقدامات شهرداری تهران در دوره ششم مدیریت شهری اظهار کرد: پایتخت در حوزه شهری در حال تحول و توسعه است و در این دوره از مدیریت شهری شاهد به ثمر نشستن برخی از طرح های رها شده بودیم.

رسایی ادامه داد: مدیریت شهری در این دوره بسیار تلاش کرده و توانسته طرح های نیمه تمام و رهاشده را به ثمر برساند. به عنوان نمونه طرح توسعه ای بزرگراه یادگار امام (ره) در دوره گذشته رها شده بود که اکنون مراحل احداث و نهایی شدن این طرح در حال انجام است و در نهایت تا سال آینده به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در حوزه های مختلف شهری اضافه کرد: در بخش های مختلف همانند حوزه های رفاهی، خدمات شهری و فرهنگی اقدامات موثری صورت گرفته است که امیدواریم اینگونه فعالیت های اقتصادی در پایتخت ادامه داشته باشد.

مرحله نخست پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) تهران به طول ۲.۵ کیلومتر از میدان جی تا ۴۵ متری زرند در محدوده منطقه ۹ با گذر از پادگان جی اجرایی می شود.

رسایی درباره مسایل مطرح شده در شورای اسلامی شهر تهران و رفتار برخی نمایندگان نیز گفت: تا چندماه گذشته کسی انتقادی نداشت و یا اگر هم نقدی بود کسی بیان نمی کرد اما به محض شروع جریانات سیاسی انتقادات در این زمینه نیز شدت بیشتری گرفت.

وی ضمن اشاره به اینکه انتقادات باید بیان شود، اضافه کرد: نقدی که از روی دلسوزی و بدون موضع گیری سیاسی باشد سازنده است همانطور که رهبر معظم انقلاب هم فرموده اند رفتار غرض ورزانه نباید داشته باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.