بازدید سایت : ۴۴۹۵۱

بهره برداری از اکو پارک فرحزاد

ارتقای کیفی میادین تهران در دستور اجرا قرار می گیرد

بهره برداری از اکو پارک فرحزاد
تین نیوز

پروژه ارتقای کیفی پیاده رو شمالی و جنوبی خیابان شهرداری حد فاصل میدان قدس تجریش و شهر ری به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، پروژه ارتقای کیفی پیاده رو شمالی و جنوبی خیابان شهرداری حد فاصل میدان قدس تجریش و شهر ری با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مهدی مذهبی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران و برخی مدیران شهری افتتاح شد.

نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این مراسم اظهار کرد: بر اساس مصوبات و برنامه شورا برای بازسازی و زیباسازی میادین در شهر تهران اقداماتی انجام شده که یکی از مهمترین اقدامات بازسازی میدان تجریش بوده است. بر همین اساس در مناطق شهرداری تهران و سازمان زیباسازی برنامه ریزی ای صورت گرفت تا ارتقای کیفی میدان تجریش و شهر ری آغاز شود. پیش از این وضعیت این دو میدان مورد دغدغه کسبه و ساکنان بود که در حال حاضر مورد رضایت شهروندان است.

وی افزود: در اجرای این طرح هم تعریض پیاده راه و هم معبر امامزاده صالح(ع) انجام شد و مشکلات این معبر رفع شد. سد معبر دستفروشان که در این محدوده حضور داشتند، رفع شد و با اصلاحات هندسی شاهد کاهش بار ترافیک در میدان تجریش بودیم. برای ارتقای کیفی میادین دیگر تهران نیز برنامه ریزی شده است که بزودی در دستور اجرا قرار می گیرد.

نظری ادامه داد: دستفروشان در میدان تجریش جمع آوری و با تلاش شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل در مکان های مشخص مستقر شده اند. البته روند ساماندهی در این محدود ادامه دار خواهد بود.

وی گفت: فاز اول اکوپارک فرحزاد در مهرماه به وسعت ۵۴ هکتار افتتاح خواهد شد.

مهدی صباغ، شهردار منطقه یک نیز در این مراسم گفت: طرح کیفی سازی مسیر خیابان شهرداری و میدان قدس با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به وسعت ۱۱هزار مترمربع فضاسازی انجام و مسیر شهروندان در این پروژه مناسب و همسان سازی شد. خیابان های اطراف هم که مورد اعتراض شهروندان بود، ارتقای کیفی پیدا کرد. کیفی سازی این پروژه در مدت یک و نیم سال انجام شد و مسیر رفت و برگشت به طول یک کیلومتر و عرض ۶ متر در این پروژه ایجاد شد.

وی با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان نیز از یک سال قبل در این مسیر انجام شده است، اظهار کرد: با تلاش و همکاری سازمان زیباسازی تلاش کردیم تا مسیر رضایت شهروندان گام برداریم. البته دستگاه انتظامی و کسبه هم در اجرای این پروژه همکاری کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.