بازدید سایت : ۶۴۱۱۲

اجرای طرح برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران در غرب استان تهران

رئیس پلیس راهور غرب استان تهران از اجرای طرح برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران در غرب استان تهران از روز شنبه ۲۰مرداد ماه۱۴۰۳ خبر داد.

اجرای طرح برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران در غرب استان تهران
تین نیوز

رئیس پلیس راهور غرب استان تهران از اجرای طرح برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران در غرب استان تهران از روز شنبه ۲۰مرداد ماه۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ایوب زرگران با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اصلاح رفتار موتورسیکلت سواران و با توجه به اینکه سهم قابل توجهی از بی نظمی های ترافیکی و حوادث رانندگی به دلیل رفتارهای پرخطر موتورسیکلت سواران برآورد می شود، پلیس راهوراز روز شنبه مورخ ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۳، طرح توقیف موتورسیکلت های متخلف را در شهرستانهای غرب استان تهران به اجرا خواهد گذاشت.

زرگران افزود: در جریان اجرای این طرح، ضمن اعمال قانون و از روش های بازدارنده و روش های تاکتیکی و در نهایت توقیف موتورسیکلت در پارکینگ ها نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: پلاک هویت موتورسیکلت است و با توجه به اینکه ابزاری برای شناسایی مالک وسیله نقلیه محسوب می شود، برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرگونه تغییر، دستکاری و نبود آن عواقب انتظامی و قضائی را در پی خواهد داشت.

سرهنگ زرگران در پایان خاطرنشان کرد: از موتورسیکلت سواران درخواست داریم که نسبت به نصب پلاک موتورسیکلت خود اقدام نموده و حتماً از کلاه ایمنی برای حفاظت از جان خود استفاده نمایند.

توقیف خودروی حامل ۸۷ کیلو تریاک در اسلامشهر

سردار مهدی کرمی جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه و غرب استان تهران، مشخص شد یک قاچاقچی موادمخدر با استفاده از یک دستگاه خودروی کشنده و در اتباط موثر با اعضای یک باند قاچاق موادمخدر، در امر حمل مواد مخدر فعالیت داشته که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی پلیس و شناسائی مخفیگاه قاچاقچی و تعقیب و مراقبت وی، روز گذشته اخبار و اطلاعاتی مبنی بر حمل مقداری موادمخدر از سوی این متهم و انتقال آن به شهرستان اسلامشهر بدست آمد که تیم عملیاتی متشکل از پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، استان کرمانشاه و شهرستان اسلامشهر مسیرهای تردد قاچاقچی را تحت کنترل و رصد قرار دادند.

سردار کرمی تصریح کرد: قاچاقچی موادمخدر حین انتقال موادمخدر در پوشش بار تجاری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اسلامشهر در عملیاتی دستگیر و خودروی متهم نیز توقیف و در بازرسی از خودروی توقیفی ۸۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

کشف ۱۰هزار لیتر سوخت قاچاق در رباط کریم

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در این خصوص اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پلیس آگاهی رباط کریم در پایش محل های مورد هدف، موفق به شناسایی محل دپوی سوخت قاچاق در"رباط کریم" شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل، موفق به کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مخزن ۱۰هزار لیتری لیتری شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه یک نفر در این خصوص دستگیر شد، اظهار داشت: متهم بدون مجوز قانونی، اقدام به دپوی آن در مخازن ۱۰ هزار لیتری به صورت قاچاق می کرده که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح آرامش و جمع آوری ۴۰ معتاد متجاهر و پر خطر

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در شهرستان رباط کریم را به مرحله اجراء گذاشتند.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ های ترک اعتیاد در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب از شهرستان رباط کریم جمع آوری و جهت ترک اعتیاد به کمپ انتقال داده شدند.

شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی

سرهنگ شاهین حسنوند رئیس پلیس فتا استان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وصول دو فقره پرونده هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی در فضای مجازی از سوی مقام قضائی به این پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات شکات پرونده مبنی بر انتشار تصاویر در فضای مجازی و بررسی های تخصصی و اطلاعاتی انجام شده, متهم که از اقوام شکات در استان فارس بوده, شناسایی و با هماهنگی قضایی طی عملیاتی در شهرقدس دستگیر شد.

اجرای طرح جمع آوری اتباع غیرمجاز در رباط کریم

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم، اظهار داشت: در جریان اجرای طرح جمع آوری اتباع غیرمجاز با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی، جمع آوری اتباع غیرمجاز را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و ۳۵ نفر اتباع غیرمجاز را در شهرستان رباط کریم جمع آوری و آنها را جهت ساماندهی به اردوگاه منتقل کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.