بازدید سایت : ۳۶۷۶۸

ورود ۱۰۰ اتوبوس جدید به پایتخت

کمک شهرداری تهران به تولیدکننده داخلی اتوبوس برای فعال کردن خطوط تولید

ورود ۱۰۰ اتوبوس جدید به پایتخت
تین نیوز

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود ۱۰۰ اتوبوس جدید به پایتخت خبر داد و گفت: شهرداری تهران به تولیدکنندگان داخلی برای فعال کردن خطوط تولید کمک می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا،  مهدی علیزاده در نشست خبری عصر امروز در مورد سرفاصله حرکت اتوبوس های تهران با بیان اینکه در خطوط عادی نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه معطلی داریم؛ اما در خطوط بی آر تی سرفاصله بین ۴ تا ۵ دقیقه است، گفت: البته در زمان بارندگی و تصادف این سرفاصله حرکت قطارها افزایش می یابد.

علیزاده در مورد حواشی خرید اتوبوس از تولیدکنندگان داخلی با تأکید بر اینکه تا کنون ۲۰ همت با تولیدکننده داخلی قرارداد بستیم و حدود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس نیز تحویل داده شده است، گفت: دقت داشته باشید که ۱۰ سال خطوط تولید اتوبوس تعطیل بوده و شهرداری تهران در این دوره، تولیدکنندگان داخلی را برای فعال کردن خطوط حتی کمک کرده است.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری تهران به شرکت عقاب پیش پرداخت و میان پرداخت داده و آنها نیز تقریبا هفته ای ۱۵ دستگاه اتوبوس تحویل می دهند، گفت: شرکت اسنا نیز تاکنون ۱۱۶ دستگاه اتوبوس تحویل داده و حالا ۱۰۰ دستگاه آماده تحویل دارد و با دادن ملک مورد تأیید این اتوبوس ها را تحویل می دهد.

وی تأکید کرد:  این فرایندها اداری است و تولید کننده نیز دغدغه های خود را دارد و ما برای همه قراردادها ضمانت اجرایی گرفتیم و حتی قراردادمان را با یک خودروساز لغو کردیم؛ اما هنوز مسیر در جریان است و حتی برخی نهادها اصرار دارند که برای حمایت از تولید داخلی این قرارداد فسخ شده را ادامه دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.