بازدید سایت : ۲۲۵۶۷

شکستن رکورد نوسازی شش ساله پایتخت + جزییات

نوسازی ماهیانه ۴۵۰ پلاک فرسوده در ۴ماهه اول امسال

شکستن رکورد نوسازی شش ساله پایتخت + جزییات
تین نیوز

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران پیرامون آمار نوسازی بافت های فرسوده در پایتخت توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، سید مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران پیرامون آمار نوسازی پلاک های فرسوده شهر تهران طی در شش سال اخیر اطهار کرد: در سال ۱۳۹۷ تعداد ۴۹۸۳ پلاک، در سال۱۳۹۸ تعداد ۴۸۱۷ پلاک، در سال ۱۳۹۹ تعداد ۳۳۱۲ پلاک، در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۹۷۰ پلاک و در سال ۱۴۰۱ تعداد( ۳۹۸۶) پلاک، نوسازی شده است که این آمار در سال ۱۴۰۲ به تعداد (۵۳۶۷) پلاک رسیده است.

هدایت افزود: با استناد به حکم ۷۲ برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران بر مبنای تحقق عدالت شهری تسهیلگری نوسازی ۴۶۵۶ پلاک فرسوده در سال ۱۴۰۳ در دستور کار این سازمان قرار دارد که از این میزان از فروردین ماه تا پایان تیرماه سال جاری تعداد ۱۷۵۵ پلاک نوسازی شده است. 

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان این موضوع که میزان نوسازی پلاک های فرسوده سال ۱۴۰۲ حکایت از رشد حدود ۱۰۰درصد دارد، خاطرنشان کرد: برنامه نوسازی بافت فرسوده شهر تهران در سال جاری نیز با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین آمار نوسازی پلاک های فرسوده شهر تهران در سال ۱۴۰۲ طبق آمار پروانه های صادره در شهر تهران، در منطقه ۱۵ بوده است، گفت: در چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ هم منطقه ۱۴ در صدر آمار نوسازی پلاکی قرار دارد.

شایان ذکر است، پیشتر سید محمد آیینی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران پیرامون نوسازی بافت های فرسوده شهر تهران گفته بود، سال گذشته در شهر تهران شاهد رشد سه برابری، نوسازی مسکن در بافت های فرسوده در مقایسه با سال قبل از آن بودیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.