بازدید سایت : ۳۴۶۰۵

خدمات ویژه حمل و نقلی اتوبوسرانی تهران به مسافران خط یک مترو

به دلیل انجام عملیات بهسازی در خط یک مترو از ابتدای شهریور ماه ناوگان اتوبوسرانی نسبت به ارائه خدمات به مسافران این محدوده اقدام کرده است.

خدمات ویژه حمل و نقلی اتوبوسرانی تهران به مسافران خط یک مترو
تین نیوز |

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در خصوص خدمات حمل و نقلی این شرکت به مسافران خط یک مترو در ایستگاه جوانمرد قصاب به علی آباد اعلام کرد: به دلیل انجام عملیات بهسازی در خط یک مترو از ابتدای شهریور ماه ناوگان اتوبوسرانی نسبت به ارائه خدمات به مسافران این محدوده اقدام کرده است.

 

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مهدی علیزاده با اعلام اینکه این خدمات در روزهای تعطیل از دوم شهریور ماه آغاز شده است گفت: این خدمات با استفاده از اتوبوس های دوکابین از ساعت ۵:۳۰ صبح تا ۲۳ به صورت گردشی حد فاصل ایستگاه مترو جوانمرد قصاب تا مترو علی آباد انجام می شود. 

علیزاده افزود: تعداد اتوبوس های مورد استفاده برای این عملیات، بین ۲۰ تا ۴۰ دستگاه پیش بینی شده که بسته به تقاضای مسافران مترو متغیر است.

وی با بیان اینکه برای پاسخگویی به حجم بالای مسافران مترو از اتوبوس های دو کابین استفاده می شود، خاطر نشان کرد: این خدمات از ساعت ۵:۳۰ صبح تا ۲۳ به صورت گردشی در این مقطع تا اتمام عملیات بهسازی ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.