بازدید سایت : ۱۱۰۴۰۹

انتظار اتوبوس ها در گمرگ بندرعباس/جلسه زاکانی با عارف برای شناورسازی ساعات کار ادارات در مهر ماه

پیگیری عدم برگزاری نمایشگاه ها برای روان سازی ترافیک در مهرماه

 انتظار اتوبوس ها در گمرگ بندرعباس/جلسه زاکانی با عارف برای شناورسازی ساعات کار ادارات در مهر ماه
تین نیوز |

معاون حمل و نقل شهرداری تهران برنامه های حمل و نقلی شهرداری تهران برای آغاز سال تحصیلی جدید را تشریح کرد و گفت: به دنبال شناورسازی ساعت کاری ادارات در مهر ماه بودیم که در همین راستا شهردار تهران جلساتی با معاون اول رئیس جمهور داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن هرمزی با حضور در جلسه امروز شورای شهر تهران درباره اقدامات و تمهیدات انجام شده شهرداری تهران جهت بازگشایی مدارس پایتخت در مهر ماه به اعضای شورای شهر گزارش داد و گفت: از مدتی قبل کارگروه های اطلاع رسانی، ارتقاء ایمنی و روان سازی مدیریت ترافیک تشکیل شده که در این جلسات همکاران وزارت کشور، فرمانداری و پلیس حضور داشتند و با کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز هماهنگی های لازم را داشتیم.

پیگیری عدم برگزاری نمایشگاه ها برای روان سازی ترافیک در مهرماه

هرمزی با بیان اینکه در راستای روان سازی ترافیک در مهرماه، عدم برگزاری نمایشگاه ها را پیگیری کردیم، افزود: البته دقت داشته باشید که علیرغم پیگیری ها سال گذشته نمایشگاه فرش برگزار شد که عارضه ترافیکی را به شهر تحمیل شد، اما تلاش می شود که امسال هماهنگی ها صورت گرفت که در مهرماه نمایشگاهی برگزار نشود.

ایمن سازی ۳۱۲ مدرسه تهران

ابلاغ عدم صدور مجوز حفاری از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر

وی با تاکید بر اینکه به دنبال شناورسازی ساعت کاری ادارات بودیم که در همین راستا شهردار تهران جلساتی با معاون اول رئیس جمهور داشت، گفت: تغییرات ساعت جابجایی بار و کالا و عدم صدور مجوز حفاری از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر نیز ابلاغ شده است و در این مدت ۳۱۲ مدرسه ایمن سازی شدند و حتی چراغ های راهنمایی مقابل مدارس نیز ترمیم شده و برای استقرار آمبولانس نیز هماهنگی لازم صورت گرفته است.

هرمزی با بیان اینکه در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری به کمک پلیس آمدیم چراکه برخورد با موتورسیکلت ها نیز با طرح پلیس راهور اجرا خواهد شد، ادامه داد: درخصوص ارتقاء کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی نیز مطابق سال گذشته شورا به ما مجوز رایگان کردن حمل و نقل عمومی را داده و درخواست داریم برای ۱۵ روز کاری به ما مجوز رایگان بودن را بدهند.

تمام پله های برقی مترو به صورت کامل فعال هستند

وی در مورد وضعیت پله های برقی نیز با بیان اینکه تمام پله های برقی مترو به صورت کامل فعال هستند و سرویس دوره ای پله ها نیز در حال انجام است، افزود: در مورد خاموشی آسانسورهای مترو موضوع متفاوت است و سازمان استاندار به برخی از آسانسورها از لحاظ مبنایی و مفهومی مشکل داریم  و دوستان سازمان استاندارها خروجی مسخصی می خواهند اما از نظر فنی عمق اجازه نمی دهد.

معاون شهردار تهران در مورد وضعیت حمل و نقل عمومی با تأکید بر اینکه تا امروز ۱۰۲ اتوبوس داخلی تحویل گرفتیم که تا پایان هفته وارد ناوگان می شود، اظهار کرد: پارت اول اتوبوس های برقی چینی رسیده و در گمرک بندرعباس است و چون به صورت بدون کانتینر می آوریم ۱۲ دستگاه رسیده و تا پایان مهرماه ال آر تی و مابقی اتوبوسها به بندرعباس می رسد.

هرمزی با بیان اینکه در مورد نحوه فعالیت سرویس مدارس باید گزارشی به شورای شهر تهران بدهیم چراکه شهرداری تهران فقط از باب نظارت وارد شده نه اینکه سرویس مدرسه برقرار کنیم و مشکلاتی داریم که باید به تفصیل بیان کرد، گفت: پویش مهر ایمن ایجاد کردیم و بحث ممنوعیت ورود آزاد خودروها به محدوده طرح ترافیک در مهرماه در حال بررسی است که باید تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری در قالب شناورسازی ساعت کاری در نظر گرفته نمی شود و در این حالیست که ما از همه دستگاه ها این موضوع را می خواهیم، افزود: درخواست ما مشخصا افزایش مدت زمان رایگان شدن حمل ونقل عمومی به مدت ۱۵ روزکاری است که در شورای ترافیک تهران نیز این موضوع مصوب شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.