بازدید سایت : ۱۳۶۶۴۷

◄ آغاز فعالیت اتوبوس‌ برقی‌های چینی با پلاک موقت/ نصب دوربین مسافرشمار درBRT

رونمایی از ۱۰۰ اتوبوس نو در پایتخت

آغاز فعالیت اتوبوس‌ برقی‌های چینی با پلاک موقت/ نصب دوربین مسافرشمار درBRT
تین نیوز |

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به تمهیدات اتوبوسرانی برای سال تحصیلی جدید از رونمایی اتوبوس تندروی دارای دوربین مسافرشمار خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی علیزاده در دومین جلسه ستاد استقبال از مهر با بیان اینکه همچون سنوات گذشته رانندگان و اتوبوس ها در آماده باش کامل هستند، گفت: اولین اتوبوس بی آر تی بازسازی شده که دوربین مسافرشمار و پلاک شمار نصب شده رونمایی خواهد شد.

علیزاده گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته با پلیس راهور، برای آغاز فعالیت اتوبوس ها معطل پلاک گذاری نمی شویم و خدمت رسانی آنها با پلاک های موقت انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ اتوبوس تولید داخل از شرکت های «عقاب و اسنا» در اول مهرماه رونمایی می شود، افزود: تقویت خطوط برای مدارس و دانشگاه های پر مخاطب در دستور کار قرار دارد و یک واحد تعمیراتی سیار نیز در پایانه آزادی مستقر است که در صورت خرابی اتوبوس ها در همان محل تعمیر شوند.

وی با بیان اینکه در هفته اول مهر ماه بلیت اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است، تصریح کرد: کاهش سرفاصله اعزام اتوبوس ها را در مهرماه خواهیم داشت و حدود ۲۱۰۰ اتوبوس شاغل در مهرماه فعال خواهند بود تا باری از دوش مردم برداشته شود.

در این جلسه از ورود ۱۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تا قبل از آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس و تایید صلاحیت ۷۵ شرکت سرویس مدرسه خبر داده شد.

اتوبوسرانی و البته تاکسیرانی ۲ رکن اصلی در استقبال از مهر هستند جایی که مراکز آموزشی و مدارس بازگشایی می شوند و درصد زیادی از جابجایی این حجم از محصل و دانشجو بر عهده این ۲ بخش است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.