بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

راه اندازی سامانه همیار اتوبوس در تهران

تهرانی ها می توانند درباره وضعیت حمل و نقل و ایستگاه های اتوبوس با این سامانه نظرسنجی کنند.

راه اندازی سامانه همیار اتوبوس در تهران
تین نیوز |

شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه از راه اندازی سامانه همیار اتوبوس خبر داد و گفت: تهرانی ها می توانند درباره وضعیت حمل و نقل و ایستگاه های اتوبوس با این سامانه نظرسنجی کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، شرکت اتوبوسرانی تهران با هدف بهبود ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل نسبت به راه اندازی سامانه «همیار اتوبوس» اقدام کرده است. 

مسافران با شماره گیری #۲۲*۱۳۷* و انتخاب گزینه همیار اتوبوس می توانند در نظرسنجی وضعیت «حمل و نقل» و «ایستگاه ها» شرکت کنند و به شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه کمک کنند.

مسافران با انتخاب گزینه «ایستگاه» می توانند با انتخاب اعداد یک تا ۵ نظرات خود را درباره وضعیت «روشنایی»، «نظافت ایستگاه» و «تابلوی راهنمای مسافران» اعلام کنند.

همچنین مسافران با انتخاب گزینه «اتوبوس» می توانند از میان اعداد یک تا ۵ در ارتباط با مولفه های «برخورد اتوبوسران با مسافر»، «نظافت داخلی اتوبوس» و «نظافت بدنه اتوبوس» را اعلام کنند. علاوه بر این مولفه ها، مسافران می توانند شرکت اتوبوسرانی را درباره «دریافت وجه نقد توسط راننده» مطلع کنند. 

شهروندان با توجه به برچسب های نصب شده در داخل اتوبوس می توانند از کد هر دستگاه اتوبوس مطلع شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.