بازدید سایت : ۵۳۶۲۴

◄ محمدصادق معتمدیان استاندار تهران شد + سوابق

تاکید معتمدیان بر توجه به پروژه های عمرانی استان تهران

محمدصادق معتمدیان استاندار تهران شد + سوابق
تین نیوز |

در حالی که قطار تغییرات مدیریت ارشد استان ها با تغییر استانداران به حرکت درآمده است، امروز در جلسه هیئت دولت، استاندار تهران معرفی شدد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، محمدصادق معتمدیان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و کارشناسی اقتصاد است و از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی معتمدیان می توان به استاندار خراسان جنوبی (از آذرماه 1397 لغایت مهر ماه 1399) و استاندار خراسان رضوی (از مهرماه 1399 تاکنون) اشاره کرد.

محمدصادق معتمدیان متولد 1349 در کرمانشاه، دارای مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناس ارشد مدیریت از دانشگاه ارومیه است. وی در 27 مهر 1399 به عنوان استاندار خراسان رضوی انتخاب شد و  پیش از آن نیز به مدت 22 ماه استاندار خراسان جنوبی بود .

معتمدیان که دانش آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت است، از 20 سال قبل مسئولیت های متعددی در دستگاه های اجرایی کشور داشته است .

مسئولیت هایی همچون عضو شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور ، خدمت در استان های آذربایجان غربی، کرمانشاه و ایلام در سطح مدیرکل و معاون دستگاههای اجرایی ، رئیس شورای سیاست گذاری موسسات آموزشی ـ پژوهشی در شمالغرب کشور ، خدمت در ستاد دستگاههای اجرایی در تهران تا سطح مدیرکل ، کارشناس و پژوهشگر مسائل قومی ـ منطقه ای و توسعه ای و استانداری  استانهای خراسان جنوبی و خراسان رضوی از سوابق اجرایی محمدصادق معتمدیان است.

تاکید معتمدیان بر توجه به پروژه های عمرانی استان تهران

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید تهران در دیدار مجمع نمایندگان استان بر توجه ویژه به پروژه های عمرانی این استان تاکید کرد.

فرهاد بشیری افزود: نشست مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با استاندار جدید امروز(یکشنبه) برگزار شد.

بشیری اظهار داشت: این دیدار با هدف آشنایی بیشتر برگزار شد که در این جلسه پنج نفر از نمایندگان به بیان مطالب و نقطه نظرات خود پرداختند.

در ادامه جلسه محمدصادق معتمدیان استاندار جدید تهران بر توجه به پروژه های عمرانی استان و همین طور حل مشکلات در سایه تعامل قوای مجریه تاکید کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.