بازدید سایت : ۵۳۱۴۷

راهکارهای رفع ترافیک قلعه نو /قطار شهری و اتمام کمربندی از مهم ترین مطالبات مردم

ترافیک قلعه نو و حجم بالای تردد در این منطقه معضلات بسیاری برای رانندگان بوجود آورده اگرچه تاکنون راهکارهای کوتاه مدت و مسکن بسیاری امتحان شده اما راه حل اساسی برای رفع این معضل احداث کمربندی و مترو است.

راهکارهای رفع ترافیک قلعه نو /قطار شهری و اتمام کمربندی از مهم ترین مطالبات مردم
تین نیوز |

ترافیک قلعه نو و حجم بالای تردد در این منطقه معضلات بسیاری برای رانندگان بوجود آورده اگرچه تاکنون راهکارهای کوتاه مدت و مسکن بسیاری امتحان شده اما راه حل اساسی برای رفع این معضل احداث کمربندی و مترو است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، قطار شهری و اتمام کمربندی قلعه نو از مهم ترین مطالبات مردم دیار ۱۵ خرداد است که می طلبد مسئولان نگاه ویژه ای به تحقق این مطالبات داشته باشند.

مردم دشت ورامین از گذشته تاکنون از افراد اثرگذار در کشور و استان تهران بودند که قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ شاهدی بر این ادعاست.

 با توجه به نزدیکی شهرستان های جنوب شرق تهران به پایتخت، بسیاری از مردم این شهرستان به واسطه تحصیل، اشتغال و فعالیت های اقتصادی از حمل و نقل عمومی و  قطار بین شهری استفاده می کنند که متاسفانه مشکلات زیادی دارد لذا مطالبه مردم این منطقه برای احداث مترو و کمربندی باید در اولویت قرار گیرد.

با توجه به نزدیکی استان تهران شاهد ترددهای بسیار زیادی از تنها راه مواصلاتی که شهرستان های جنوب شرق را به تهران متصل می کند، هستیم که همین امر ترافیک شبانه روزی را  در قلعه نو ایجاد می کند.

مردم شهرستان های جنوب شرق استان تهران و حتی شهرهای همجوار از جمله ایوانکی و گرمسار گلایه های زیادی را از حجم بالای ترافیک و ساعت ها عمر هدر رفته خود از مسئولان دارند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به طور جدی پیگیر اجرای مترو هستم، اظهار کرد: اجرای مترو پیشوا ورامین قرچک به تهران به هیچ عنوان نباید مورد غفلت واقع شود.

علی خزایی افزود: در خصوص ترافیک قلعه نو نیز پیگیری را در سطح مدیران ارشد کشور، معاون اول، وزرای مربوطه و وزارت راه و وزارت کشور دنبال می کنم.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص رفع ترافیک قلعه نو دو راهکار وجود دارد،  راهکار اول که حالت مُسکن و کوتاه مدت دارد  انجام اصلاحات داخل شهر قلعه نو است اما راهکار دوم و اصلی ترین راهکار اتمام کمربندی قلعه نو است که ۵۵۰ متر آن در مرحله اول انجام شده و ۵۰۰ متر دوم این کمربندی در حال آزادسازی است.

وی اضافه کرد: من هم مانند بقیه مردم صبح و عصر سنگینی ترافیک قلعه نو را حس می کنم و پیگیر حل این مشکل هستم.

خزایی گفت: در داخل شهر قلعه نو باید اصلاحات عمرانی انجام شود در صورت تحقق این امر مسیرها بازتر و تردد داخل شهر راحت تر می شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمانی برای رفع معضل ترافیک قلعه نو اعلام نمی کنم، گفت: اما تمام تلاش خود برای حل این معضل به کار گرفته ام.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.