بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

پایانه تاکسی و اتوبوس اندیشه قابلیت جابجایی مسافران به شهرستان های استان تهران را دارد

این پایانه مسافران را به مقاصد شهرستانهای استان تهران جابجا می کند.

پایانه تاکسی و اتوبوس اندیشه قابلیت جابجایی مسافران به شهرستان های استان تهران را دارد
تین نیوز |

شهردار اندیشه بااشاره به راه اندازی پروژه پایانه تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر اندیشه گفت: این پایانه مسافران را به مقاصد شهرستانهای استان تهران جابجا می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بهروز کاویانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه پایانه تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر اندیشه که به همراهی اعضای شورای اسلامی و معاونان انجام شد گفت : اقدامات بسیار خوبی برای تسریع در افزایش پیشرفت فیزیکی این پروژه در دستور کار قرار گرفت تا بتوانیم با توجه به محدودیت های پیش آمده برای شهروندان و رانندگان در کوتاه ترین زمان ممکن این پروژه را به سرانجام برسانیم.

کاویانی در ادامه یادآور شد : فاز اول این پروژه که به تاکسی های درون شهری اختصاص دارد با مساحت ۲۷۰۰ متر مربع به زودی به بهره برداری خواهد رسید و در فاز بعدی نیز که قرار است در دهه فجر افتتاح گردد پایانه تاکسی های پایانه برون شهری تکمیل و افتتاح خواهد شد .

پایانه مسافربری شهر اندیشه

وی افزود : فضایی که طراحی شده در این پایانه توسط مشاور کفپوش ها از جنس اپوکسی پیش بینی شده تا کمترین استهلاک با توجه به تردد بالا عمر مفید این پروژه بیشتر گردد.

کاویانی تصریح کرد : این پروژه در زمینی به مساحت ۱۲۵۰۰ متر مربع بنا می شود که در فاز اجرایی تاکسی های شهری و برون شهری حدود ۶۲۲۰ متر مربع فضا در نظر گرفته شده است که با اجرای فاز ۲ برای اتوبوس های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری در مساحت ٢١٠٠ مترمربع بصورت مسقف با انضمام واحدهای تجاری و خدماتی شاهد پروژه درخور و بزرگ در منطقه خواهیم بود.

وی در پایان افزود : در این مجموعه بزرگ فضای تجاری ، اداری با احتساب سه دستگاه آسانسور، پله برقی و نوسازی پل هوایی نیز در نظر گرفته شده است و خواهد توانست سهم عمده ای از جابجایی مسافرین سطح شهرستان را به خود اختصاص دهد و امیدواریم شهروندان شریف شهر اندیشه و شهرهای همجوار بتوانند از آن بهره مند گردند.

شهر اندیشه در غرب استان تهران در شهرستان شهریار قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.