بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

تهران صاحب حمل و نقل سبک ریلی می شود

تهران صاحب حمل و نقل سبک ریلی می شود

تین نیوز | مدیرعامل شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت :با توجه به مطالعات انجام شده مورد نیاز ساخت؛ تهران صاحب حمل و نقل سبک ریلی می شود.
 
«محمد حسین نوروزی» افزود:مطالعات مورد نیاز برای ساخت حمل و نقل ریلی سبک در تهران انجام شده و شرکت 'سیسرا' فرانسه به منظور انتخاب فناوری مورد نیاز حمل و نقل ریلی سبک شهر تهران با شهرداری همکاری می کند.
 
وی اظهار کرد:بر اساس طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران که چندی پیش نیز بازنگری آن به پایان رسیده است، به طور قطع شهر تهران در کنار حمل و نقل ریلی سنگین یعنی مترو به حمل و نقل ریلی سبک نیز احتیاج دارد که به جابجایی مردم بپردازد.
 
وی افزود: مناطق شهری توسعه یافته همچون منطقه 22 و مناطق پرتردد مرکزی تهران مستعد داشتن این سیستم حمل و نقل هستند که در این مناطق مطالعات ظرفیتی و مسیریابی طرح، توسط شرکت سیسرا در حال انجام است.
 
نوروزی اظهار داشت: اینکه فناوری مورد استفاده مونوریل، تراموا یاLRT باشد، به حوزه اجرایی مرتبط است که به طور حتم تصمیم نهایی را در این ارتباط شورای شهر تهران اتخاذ می کند.
 
به گفته نوروزی، شرکت سیسرای فرانسه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های مطالعاتی جهان در زمینه حمل و نقل ریلی، همکاری خود را در این حوزه با شهرداری تهران آغاز کرده است و قرار است در بحث فناوری مورد نیاز این طرح نیز انتخاب لازم را انجام دهد تا برنامه ریزی های اجرایی بر این اساس صورت گیرد.
 
مدیر عامل شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران اضافه کرد: برخی از خطوط مترو که هنوز ساخت آن ها آغاز نشده است نیز توسط شرکت یاد شده مشمول تغییراتی در مسیر خود شده اند و همچینین قرار است خط جدیدی هم در صورت نهایی شدن به خطوط مصوب قبلی اضافه شود تا در آینده ساخت آن آغاز شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.