بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

قالیباف: تونل امیرکبیر بار ترافیکی بازار تهران را تخلیه می کند

قالیباف: تونل امیرکبیر بار ترافیکی بازار تهران را تخلیه می کند

تین نیوز | شهردار تهران با بیان اینکه تونل امیر کبیر بار ترافیکی بازار پایتخت را تخلیه می کند ، گفت: در آینده نزدیک شبکه حمل و نقل عمومی از طریق این تونل به بازار متصل می شود.
 
محمدباقر قالیباف روز دوشنبه در مراسم افتتاح تونل امیرکبیر اظهار کرد:از طریق این تونل که سه کیلومتر مسیر احداث شده دارد، در مدت چهار دقیقه و با سرعت مجاز مسافران می توانند از سه راه امین حضور خود را به بزرگراه امام علی(ع) برسانند.
 
وی با بیان اینکه هدف از اجرای این تونل، تخلیه بار ترافیکی بازار بوده است، افزود: از هیچ طریقی خودروها نمی توانند از این مسیر وارد بازار شوند اما در آینده ای نزدیک شبکه حمل و نقل عمومی از طریق این تونل به بازار دسترسی خواهد یافت.
 
شهردار تهران ادامه داد: در بخش خیابان کرمان تونل در حال احداث است که اگر عقب نشینی ها انجام شود، این بخش کار نیز به اتمام می رسد و ما می توانیم به اتوبان آهنگ متصل شویم.
 
قالیباف نقش این تونل را در کم کردن بار ترافیک بسیار موثر دانست و گفت: پیش از این باید 30 تا 35 دقیقه برای خروج از بازار وقت صرف می شد.
 
وی همچنین به ساخت و سازهای صورت گرفته در محدوده بزرگراه همت و شهید خرازی اشاره کرد و گفت: ما بر اساس طرح تفصیلی در این بخش عمل کرده و با بارگذاری های خارج از محدوده برخورد می کنیم.
 
تونل امیر کبیر صبح روز دوشنبه با حضور شهردار تهران، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، تعدادی از مدرسین حوزه های علمیه تهران و مسوولان شهری به بهره برداری رسید.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.