بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

افتتاح کریدور شمال به جنوب از طریق مبارکه قابل امکان نیست

افتتاح کریدور شمال به جنوب از طریق مبارکه قابل امکان نیست
تین نیوز| نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: افتتاح کریدور شمال به جنوب از طریق شهرستان مبارکه قابل امکان نیست.
 
زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی پیرامون اظهارات خود مبنی براینکه اجازه نمی‌دهیم کریدور شمال به جنوب در شهرستان مبارکه عملیاتی شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان مبارکه یک منطقه صنعتی محسوب می‌شود و روزانه افراد بسیاری با وسایل حمل‌ونقل عمومی و شخصی به آن رفت‌وآمد می‌کنند امکان افتتاح کریدور شمال به جنوب از مبارکه به هیچ وجه وجود ندارد.

وی تاکید کرد: ما معتقدیم که برای افتتاح کریدور شمال به جنوب باید از طریق اتصال شاهراه به شاهراه وارد عمل شویم و این کریدور را درون شهر یا شهرستانی به مانند مبارکه عبور ندهیم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس تاکیدکرد: ما به دولت تاکید کرده‌ایم که بهتر است اعتباری را که برای افتتاح کریدور شمال به جنوب از مبارکه اختصاص داده است صرف اتصال شاهراه شمال به جنوب از مسیر دیگری کند زیرا امکان تردد وسایل سنگین از مبارکه در شرایط فعلی و با توجه به وجود شرکت فولاد مبارکه وجود ندارد.

سعیدی در پایان اظهار کرد: انتظار می‌رود که مسئولین دولتی و بخصوص وزیر راه و شهرسازی تدبیر دیگری را برای ورود کریدور شمال و جنوب از مبارکه اتخاذ کنند زیرا این روند به زیان مردم این منطقه است و آسیب‌های بسیاری را به آنها متحمل خواهد کرد.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.