رجوع بی سابقه مسافران نوروزی از سامانه های اطلاع رسانی مرکز مدیریت راه های کشور
تین نیوز| تعداد مراجعين و بهره برداران از انواع سامانه هاي اطلاع رساني مركز مديريت راه هاي كشور از زمان اغاز طرح نوروزي (25 اسفند 95 تا 8 فروردين سال جاري ) ا ز مرز چهارده ميليون درخواست گذشت.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومي سازمان راهداري و حمل ونقل و جاده اي، ياسر خالدي مسول سالن عمليات مركز مديريت را هاي كشور اين سازمان با بيان اين خبر گفت: با توجه به فراهم نمودن انواع سامانه هاي نرم افزاري اطلاع رساني و پاسخگويي براي كاربران جاده ها توسط مركز مديريت راه ها جهت دريافت آخرين وضعيت راه ها در بازه زماني 25 اسفند 95 تا هشتم فروردين، تعداد14 ميليون و987 هزار در خواست ارايه شده كه كل تماس هاي برقرار شده با تلفن 141بيش ازيك ميليون 362 هزارو989 تماس بوده كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد افرايش داشته است و در بخش كارشناسي همين بخش نيزبيش از 86000تماس
پاسخگويي گرديد كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 22 درصدي همراه بوده است.
وي افزود :در بخش استفاده هموطنان از سايت اينترنتي 141 و نرم افزار همراه 141 بيش از 13ميليون و987هزاردرخواست ازسوي مردم كشورمان ارايه و به درخواست هاي آنان پاسخ داده شده است به گونه اي كه علاقمندان با دريافت نرم افزار همراه 141 و نصب آن بر روي گوشي همراهشان از طريق شبكه هاي مجازعرضه نرم افزارهمچنين سايت رسمي مركز مديريت راه ها به نشاني WWW.141.IR امكان مشاهده تصويري آخرين وضعيت راه با تاخيرمدت زمان كمتر5 از دقيقه براي آنان فراهم است.
خالدي همچنين تصريح كرد به لحا ظ دسترسي آسان توده مردم به سامانه پيامك و فراگير بودن ،صرفه جويي در وقت استفاده كنندگان از اين امكان براي دريافت آخرين وضعيت راه هاي كشور از قبيل انسداد يا عدم انسداد محورهاي ارتباطي، طول مسافت مسير مورد نياز آنانِ و ساير نياز هاي اطلاعاتي راه ها، سامانه پيامك 1000141 به طور شبانه روز آماده پا سخگويي است به طوري كه از ابتداي بازه زماني طرح جابجايي مسافران نوروزي تا هشتم اسفند بيش از 176 هزار پيامك به نياز هاي كاربران و مسافران جاده اي پاسخ داده است.